掃呢頁CODE去手機

2014年7月17日 星期四

[壹週刊 1271] 捱過一關 養起全家兩年 李彩華擴充救命鋪 李彩華,M1,




阿 Rain和媽咪全力整理二手衫,貨物堆滿成間鋪。

探熱針

捱過一關 養起全家兩年 李彩華擴充救命鋪

十六歲出道,經歷過父親欠債、被公司雪藏解約的艱難期;李彩華的事業三年前終於憑內地劇《回家的誘惑》變天,如今已是個手持半億物業的小富婆。投資有道的她,近日更計劃將經營多年的二手衫店大肆擴充。

一集劇酬隨時勝過賣衫一個月收入,阿 Rain仍要辛苦經營二手衫鋪,純粹情意結。「○八年俾人雪,冇嘢做冇收入,呢段低潮期都係靠呢間鋪,賺到全家生活費;就算而家喺內地搵到錢,我都想繼續做落去。」阿 Rain說。

兩萬蚊開檔

拍罷內地劇《後媽的春天》後,李彩華返港小休,月中又要出發北上埋位拍新劇。留港半個月,阿 Rain把握時間,頻頻孖住 Rain媽,四出睇鋪。

「阿 Rain想擴充間二手衫鋪,而家間鋪得百幾呎,有貨都唔夠地方放,佢想搵啲四、五百呎鋪,揀樓上鋪定商場鋪仲未決定,要睇埋人流再計 budget。」阿 Rain身邊人說。

○八年,阿 Rain被寰宇雪藏,為免手停口停,膽粗粗的阿 Rain在銅鑼灣銅鑼坊租了個百多呎鋪位,按金上期連同草草執吓鋪面,花近兩萬元開檔賣二手衫,因為冇錢請人,由 Rain媽看鋪。

「 Rain媽好叻講嘢,儲落唔少熟客之餘亦不停有新客,高峰期每個月賺到七、八萬元,全家生活費都係靠呢間鋪。」

上週四(七月十日),阿 Rain母女與友人到白沙道睇鋪,等地產經紀期間,三人不時望向樓上一個單位,又留意附近人流環境。

阿 Rain參與江蘇衞視《星級水立方》時穿過的紅色泳衣,都有得賣。

泰國購買

原價$800

破底價$120

Hermes銀包

原價$20,000

破底價$5,000

二手貨以原價一兩折出售,最平一百蚊都有交易。

外國網訂購

原價$1,000

破底價$150

為中央電視台節目演出,阿 Rain穿過的白色喱士衫。

歐洲購買

原價$850

破底價$100

阿 Rain排練跳水比賽穿的比堅尼 top和背心。

外國網訂購

原價$1,500

破底價$180

阿 Rain手持的鬆糕鞋,未著過,只售百五元。

A)McQueen

原價$8,600

破底價$800

B)Christian Louboutin

原價$9,000

破底價$800

留住救命鋪

睇完鋪,會合另一人後,再攞住三個大袋返回銅鑼坊的二手衫鋪。兩母女夾手夾腳執貨,衫鞋袋飾物慢慢襯,記者上前問阿 Rain有關擴充二手衫店計劃,她亦認有其事。

「而家都係揀緊鋪,過幾日要返大陸兩個月拍劇,所以都係交俾阿媽搞。」阿 Rain說。

已在內地企穩陣腳的阿 Rain,拍劇價已升至三十萬人仔一集,拍一個劇已經夠買一層樓,但她依然堅持經營二手衫鋪。

「我做呢一行,真係好多衫都只係著一兩次就唔再著,好浪費!賣二手衫除咗環保啲,其實都有啲情意結!嗰時(○八年)我俾人雪,無晒收入,好彩開咗呢間鋪,搵到一家人生活費,雖然而家係搵到錢,但都想 keep住間鋪。」阿 Rain說。

上週四(七月十日),阿 Rain孖住阿媽到銅鑼灣白沙道睇鋪。



阿 Rain母女在珠寶店揀首飾,店員以 Perrier招呼她。

阿 Rain喜歡儲鑽飾和手錶,當日睇完鋪,再去睇錶。

做好事有好報

至於一直負責看鋪的 Rain媽,亦對這間由自己一手打理的二手衫鋪充滿感情。

「做人好得意!可能無咗啲嘢,個天又會俾其他嘢你。都係有呢間鋪,先搵到餐飯食。講真,我年紀大,唔好聽講句,就算倒垃圾人哋都唔請。嗰時我每日都係十二點幾先開鋪,做到夜晚八點,有時都幾攰,但啲人借鎖匙去廁所,返嚟又幫襯我,做到幾千元生意,我又會好開心。

「其實呢個場好靜,但我哋鋪頭生意就好好。個女而家搵到食,所以我一直將大部分收入捐去紅十字會同無國界醫生,做多啲善事,好嘢就自然會嚟。」 Rain媽說。

長留內地拍劇,阿 Rain不時自拍放上網,報告行踪。

零收入兩年

16歲出道的李彩華, 00年為代父還債,簽約黃栢高旗下的金牌娛樂; 04年,由前男友蕭定一的協助下,轉投寰宇,前林小明太太趙雪英對她照顧有加; 08年,林小明與趙雪英離婚, Rain的工作量隨即大減,繼而被公司雪藏,兩年近乎零收入。

10年, Rain得趙雪英之助,賠償百萬提早與寰宇解約。自此,開始北上發展,接下多套電視劇,並憑內地劇《回家的誘惑》成為收視演員,身價幾級跳,成功捱過了艱難期。

小富婆

轉戰國內拍劇多年的李彩華,將人仔換磚頭,目前手持四個物業,市值共超過 4,000萬,是圈中小富婆。

名門

嘉蘭閣



鍾意就快D Share啦!