網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月31日 星期四

[壹週刊 1273] 崩牙駒摩頂平手拖手 崩牙駒,M1,




爆壹爆

崩牙駒摩頂平手拖手

真係估你唔到,世仇都可變老友。話說呢個星期日(七月廿七日)崩牙駒六十大壽,佢喺澳門君悅酒店筵開一百二十席,爆哥都收到請帖,咁當然要去賀一賀啦。話說當晚氣氛熱鬧,崩牙駒例牌興奮高歌,但當晚重頭戲,竟然係崩牙駒嘅死敵「摩頂平」踩場!好多年輕一輩唔知,兩個人係多年死敵,廿五年前,傳聞崩牙駒喺一單謀殺案,曾以證人身份頂證摩頂平,搞到摩頂平著草他鄉廿年,四年前才回到濠江,照計摩頂平理應憎崩牙駒憎到入骨啩,當時仲傳佢返來係為復仇。

點知爆哥當晚見到摩頂平在場飲到啤啤夫,仲要兩個大漢攙扶,當崩牙駒上台獻唱嗰陣,摩頂平突然衝上台,爆哥即刻打醒精神攞出手機,以為會爆大鑊啦,點知原來摩頂平想攞咪唱歌,仲同崩牙駒、澳門「大家姐」司徒玉蓮、九江街 14K話事人「立章」合唱《有誰共鳴》。最震撼係摩頂平唱歌時拖實崩牙駒,又嚟江湖式豪邁擁抱,大家姐睇到眼濕濕。真係時代變,依家澳門搞賭廳都係搵錢至上,鬥氣仇殺冇着數,乜嘢新仇舊怨都一筆勾銷啦。

廿五年前的摩頂平

女星淫照鼻祖搵食招

呢排最紅當然係馬賽,爆哥同警界老友飲開茶時, CID黃 sir突然爆料,馬賽嘅艷舞片同陳冠希嘅淫照,都比不上當年鼻祖級女星殺手錢志明嘅「作品」。黃 sir指受害女星眾多,當然唔只上庭嘅 A、 B、 C、 D、 E及 X六位女證人咁少啦,最令佢傷心係,佢竟然睇到幾位電視及電影玉女偶像在相簿內出現。調查期間,黃 sir曾經問過錢生,用乜嘢手法冒充有錢人,錢當時輕描淡寫咁講:「唓,唔係好難啫,只要去高級食肆食嘢時,有理無理,見人就派大手筆貼士。普通人俾十蚊,我就俾夠一百至五百,個樣仲好似唔志在咁,自自然然有人唱你係有錢佬,之後嘅嘢就容易搞啦。」

另外,錢還向黃 sir呻,食盡咁多女星,唯獨當時嘅金牌經理人手上幾件女星食唔到,原來唔係嗰幾位女星清高,而係金牌經理人堅持要先收錢,女星才送「外賣」,錢唯有打其他女星主意,事成後他不但白食,仲利用裸照反過來勒索眾女星,錢最終於 91年被判入獄 3年 11個月。

賭船大亨追老星

爆哥有時都會去舊式夜總會跳老舞,好多𡃁仔唔明,點解班大哥唔去蘭桂坊溝𡃁模,鍾意同嬸嬸級夜總會公關 gathering。原來江湖大哥都做過𡃁仔,都有那些年追唔到的女神,一直係心願。

早排同 14K賭船大亨番薯鑑食飯,佢好得戚咁話,終於約到恨咗半世人,好正好正嘅女神食飯,講的時候,神情似足一個買到絕版古董 LEGO的宅男,或者張智霖買到林寶堅尼個冧樣。爆哥都未趕得切開聲,佢手下班𡃁已經七嘴八舌,猛問係邊個𡃁模,「女神喎,一定係周秀娜啦,大佬好嘢!」、「我話係心穎 BB,天使面孔,魔鬼身材,大佬有眼光呀。」

說時遲,那時快,番薯鑑的手機響起, Note 3上面張來電相片,竟然係一位超級熟女、曾經嫁入豪門的息影花旦,呢位花旦後生時風情萬種,仲憑電影《金大班的最後一夜》走紅,當年擅長做顛倒眾生的角色,即使個女結咗婚,佢依然風韻猶存。咁反高潮,班八十後𡃁仔都 O晒嘴,但番薯鑑就笑瞇瞇,正所謂品味呢家嘢,𡃁仔識咩呀。



鍾意就快D Share啦!