掃呢頁CODE去手機

2014年7月31日 星期四

[壹週刊 1273] 攝記大戰鬼妹&港女 M1,




戴上假髮的洋妞,面對舞男貼身挑逗,亦會擺動身體全情投入,更加唔怕上鏡。(胡智堅攝)

編輯室手記

攝記大戰鬼妹&港女

今期《圖片故事》講脫衣舞男,照片傳回公司,一班港女港男同事都話有動感又夠真。事緣近年有人搞一盤生意,在網上聲言可速遞脫衣舞男幫人賀壽,究竟有幾好玩,記者於是約訪英國人老闆,他爽快答應:「 Interview? Interesting! Let's come with us.」

相反港女遇上舞男的熊抱,害羞得掩面不知

如何是好。(黃叔榮攝)

見面採訪,老闆即介紹兩個幫他搵食的大隻舞男,來自巴西的肥佬 Brazil(藝名)、意大利廿三歲嫩口 Luca,三人上門「接客」(強調只係跳舞,無另類服務)帶着一大袋道具——加細版 T-back、 baby oil、香檳、玫瑰。而記者跟他們搵食,亦見識到鬼妹和港女的分別。

第一次採訪,先到達客人在柴灣工廈一個單位,肥佬 Brazil在後樓梯換衫時有點緊張,唔係怕醜,而係因近日多咗好多豬腩肉,褲鏈點都拉唔埋,記者都無能為力只能祝佢好運。入到場, Brazil即扯破件衫露肉,點知今晚一班講英文的鬼妹(包含黑白黃膚色)客人比他更放,個個頭戴金色紅色假髮、紅唇烈焰,穿性感緊身裙大叫大跳勁舞。

Brazil賣力扭動時,鬼妹們亦會搔首弄姿俾反應配合,面對攝記鏡頭更加無有怕,全程做番自己又摸又放,攝記阿 Ken和阿 Wing都好滿意呢輯相,因為一個字:真。

第二次跟另一位脫衣舞男 Luca上酒店,打開門是開睡衣派對的港女——對,清一色十多名港女。她們見到 Luca脫衣時,反應卻跟鬼妹好唔同,笑得較含蓄無乜大叫之餘,更加唔敢企埋舞男身邊。 Luca見港女如此內向,唯有出招挑逗,逐一將她們抱入懷中,又來一招爆衫以肌肉進逼,被「色誘」的港女卻臉紅掩面,其餘則在三呎以外拿起 iPad邊影相邊大笑。

見到攝記鏡頭,她們更加閃避,搞到阿 Ken和阿 Wing要全場走來走去先搞得掂,最後更有多張相因港女掩面而效果不理想,更加唔明點解俾得錢玩卻如此害羞。

記者的鏡頭是一面鏡,平日影示威者的激情、影大孖沙的豪氣、影露宿者的悽酸,都為呈現最真實的社會立體感。今次影這輯《圖片故事》,我們不單感受到鬼妹港女的文化差異,還有故事的兩位舞男主角,被人奚落「太短」時仍要笑笑口頂硬上。他們原來準備到世界各地尋夢,香港只是人生旅途的其中一站。

「香港可以搵多啲錢,我好鍾意呢度。」訪問完他們,望望充滿陰霾的維港上空,此刻的香港像個圍城——城外的人想衝進去,城裡的人想逃出來。(莫志樑)



鍾意就快D Share啦!