網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月31日 星期四

[壹週刊 1273] 徐淑敏巨肚巡鋪 徐淑敏,M1,




同你吟一吟

徐淑敏巨肚巡鋪

生極都係女嘅 Suki徐淑敏,據講肚入面佗住又係千金,八月初生得,臨盆在即,但 Suki依然放唔低檔美容生意。上星期二(七月二十二日),巨肚 Suki由老公黃浩陪住去銅鑼灣巡鋪,放暑假,兩位小千金都有同行。

入到鋪頭, Suki同店員了解生意情況,其間有客人入嚟幫襯,老闆娘親自出馬招呼。做生意, Suki好上心,唔想假手於人,老公黃浩就算有多年從商經驗,都只係企埋一邊得個睇字,全程冇搭嘴,放手俾 Suki揸 fit。

大住肚,生意仲勉強可以落手落腳,但湊小朋友,就要外傭同老公幫手,安頓完兩個女上車,黃浩再扶實 Suki離開。

生完再生,仲要繼續生,一家大細加埋工人保鏢,再落去,黃浩 Suki出街,十六座先夠坐。



就生得,側面睇, Suki個肚籮咁大,老公黃浩出入都要拖實大肚婆。

家有兩個千金,傳聞 Suki今胎又係女,兩公婆仲有共識繼續生,點都追個仔。

老婆同職員了解生意情況,黃浩幫手湊女,仲教囡囡同《壹》仔哥哥鏡頭揮手。

有客到, Suki親自落場介紹護膚品。

同佗住個保齡球出街冇分別, Suki巡鋪,耐不耐要撐住條腰。



鍾意就快D Share啦!