掃呢頁CODE去手機

2014年7月29日 星期二

被爆有35歲有米新歡 單身JM:我都dry dry哋..... JM,文詠珊,




【緋聞導電體】被爆有35歲有米新歡 單身JM:我都dry dry哋.....

2014-07-29 18:37:00



(攝影:仇志德)

文詠珊(JM)、徐靖雯及郭秀雲兒子龐錢景峰等,今日應邀到銅鑼灣,出席海賊王圖片展覽開幕禮。

JM近日轉會加盟太陽娛樂文化,事業更上一層樓,感情生活亦漸見精彩,先同的士車行太子爺郭子邦傳緋聞,上星期又被爆有位35歲有米新歡,二人暗交兩個幾月,JM仲帶新仔返香閨度春宵。

JM即解釋自己只係順道送朋友回家:「知道大家都好緊張我感情生活,自己都單身咗一段時間,都dry dry哋,相信冇女仔唔想拍拖,不過自己唔急嘅。」仲話被影到嗰位男生只屬朋友關係,亦未有深入了解對方是否單身。



JM自認Dry dry哋,又話冇女仔唔想拍拖咁話。



JM同羅仲謙今日出席海賊王圖片展覽開幕禮。



好開心喎﹗





鍾意就快D Share啦!