網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月28日 星期一

胎位不正 臨時剖腹 吳辰君誕7.7磅女 吳辰君,




【新鮮娛頭】胎位不正 臨時剖腹 吳辰君誕7.7磅女

2014-07-28 07:30:00



吳辰君囡囡叫Mia。(台灣蘋果日報圖片)

現年35歲嘅吳辰君前日喺台灣剖腹誕下女兒Mia,體重7.7磅,噚日佢話:「謝謝大家的關心,我已經生囉!」仲有Mia嘅新相睇,辰君手抱頭髮濃密嘅B女,一副慈母樣,新任媽媽對囡囡愛不釋手,又將佢放喺自己床邊陪伴。

原預產期為前日嘅辰君,一心諗住順產,點知因為胎位不正,臨時改為剖腹產女,睇到囡囡出世,辰君感動到一直喊,老公廖懷南從內地飛到台灣陪老婆,辰君滿足話:「看到女兒很健康,一切辛苦都值得。」

呢兩日新手媽咪嘗試餵母乳,但擠奶、宮縮、剖腹令傷口仲痛,佢想笑又唔敢太興奮,有女萬事足嘅辰君話:「女兒皮膚很白,看起來粉粉的,身上沒有任何胎記。」佢仲大讚老公:「老公很開心,也很辛苦,要同時照顧我和女兒,一邊要扶我上廁所,一邊又要抱baby。但他表現很好,還會幫她擦屁屁、換尿布,半夜會哄她、拍嗝,老公很偉大。」



呢兩日新手媽咪嘗試餵母乳。(台灣蘋果日報圖片)



好多頭髮啊!(台灣蘋果日報圖片)



(台灣蘋果日報圖片)



鍾意就快D Share啦!