網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月14日 星期一

替Amanda離婚感可惜 Ana R.靠Sex箍實老公 Amanda,




【有性有愛】替Amanda離婚感可惜 Ana R.靠Sex箍實老公

2014-07-13 22:15:00



(攝影:仇志德)

名模Ana R.、Rosemary、Alice B.與吳日言(Yan),今日喺黃埔出席活動,露背嘅Ana同低胸嘅Rosemary鬥性感。

講到好姊妹Amanda S.與意籍丈夫Christian Cappelli離婚,Ana感慨說:「好upset!一齊咁耐都分開,下星期會message佢。」

問Ana跟英籍丈夫Brad,點樣維繫夫妻關係?佢坦白話:「當然係sex。」但工作咁忙係咪難維繫感情?Ana表示:「我哋都試過工作太忙,而有少少拗撬,食飯時間都冇,協議咗一個月拍拖兩晚。」會否為老公減少工作?佢話:「如果老公肯減少,自己都可以,單方面就唔公平。」

Rosemary透露將去蒙古跑馬拉松,男友Jason唔會同行:「佢啱啱喺巴西睇球賽返嚟,自己太忙冇去。」講到巴西女仔好熱情,Rosemary說:「我對佢有信心,佢返嚟送咗細碼比堅尼畀我,叫我快啲著,因為好sexy,佢唔畀我喺沙灘著,話for佢私人欣賞。」

此外,日前被本報拍得喺旺角街頭宣傳自家apps嘅Yan說:「多咗人搵我合作,有啲仲真係傾得成生意,最搞笑有人問我有冇興趣做私影model?仲話可以出高價,不過我身材唔夠model好,又好似有失身份咁,所以冇理佢。」



Rosemary透露將去蒙古跑馬拉松



佢老公送咗細碼比堅尼畀佢著,當然只可私人欣賞啦﹗



Ana R.靠Sex箍實老公





低胸鬥性感



吳日言自爆被邀做私影model



Yan﹑Alice B及朱璿



鍾意就快D Share啦!