掃呢頁CODE去手機

2014年7月28日 星期一

新戲化醜被誤係素顏 Baby咁我就成功咗 Baby,Angelababy,




新戲化醜被誤係素顏 Baby:咁我就成功咗

2014-07-27 22:30:00



依家Baby嘅素顏好難睇到,睇住以前淡妝樣先啦。

楊穎(Angelababy)今日喺廣州宣傳新片《失戀急讓》,佢透露喺戲中用咗好多化妝品化到好黑,好醜樣,化到咁都唔想出街,佢仲話:「拍得好放鬆,可以戙高腳、好粗魯,做乜都得。」對於有網友話以為佢素顏,原來唔化妝係咁醜﹖Baby話:「咁我就成功咗。」再被指整容,會唔會唔開心﹖Baby話:「如果大家覺得Baby唔同咗(指角色),即係我成功咗。」

喺戲中,胡杏兒飾演一名拜金嘅空姐,要男友有樓先肯結婚,認為麵包重要過愛情,杏兒話:「呢個角色係好需要有間屋先可以建立一個家庭,佢做空姐成日飛,經常見到有錢人,但其實佢想穩定生活。」提到杏兒力撐馬賽,但被Laura寸佢有捉姦經驗,杏兒苦笑話:「今日宣傳電影,要講都講咗。」佢話總之冇因為被Laura寸而唔開心。



咁樣嘅Baby,其實都唔算好醜啫。(《失戀急讓》預告截圖)



(《失戀急讓》預告截圖)



(《失戀急讓》預告截圖)



杏兒今日出席活動,講到被Laura寸有捉姦經驗,佢就苦笑。



Baby新戲搽黑扮醜,網民以為佢素顏上陣。



佢就喺backdrop醜樣版自己前留影。



未進化前的Baby,似唔似戲入面?



鍾意就快D Share啦!