網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月1日 星期二

吳君如帶囡囡 參加紐約同性戀遊行 君如,BKD_S,吳君如,




【多圖】吳君如帶囡囡 參加紐約同性戀遊行

2014-06-30 14:03:00



君如同埋陳可辛及囡囡陳是知,喺紐約睇 gay parade,君如話:「一個gay和一個lesbian竟然可以生到一個女。」(微博圖片)

吳君如日前獲紐約亞洲電影節頒發STAR ASIA AWARD大獎,成為首位獲呢個獎嘅亞洲女演員,認真可喜可賀,君如偕陳可辛同埋囡囡陳是知,一齊去紐約出席頒獎禮,之前君如話去完個頒獎禮,就會同囡囡放一個月大假,順道去洛杉磯玩,而陳可辛因為要做電影後期,所以只係逗留幾日,然後繼續搏殺工作。

喺今日君如喺微博貼咗一家三口喺紐約嘅相,佢哋一齊睇咗同性戀嘅遊行,君如仲話:「New York gay parade。一個gay和一個lesbian竟然可以生到一個女。」不過有網民就口痕話:「哇!雙雙出櫃,有愛有愛。」

【7.1上街】 自己政府自己揀,直播7.1大遊行:

http://71.appledaily.com/



君如睇得好開心喎。(微博圖片)



唔知陳可辛同囡囡講緊咩呢?(微博圖片)



(微博圖片)



(微博圖片)



(微博圖片)



(微博圖片)



(微博圖片)



(微博圖片)



一家三口當然要嚟張合照。(微博圖片)



鍾意就快D Share啦!