掃呢頁CODE去手機

2014年7月25日 星期五

聲稱拍片曾微醉 點解拍片?馬賽:盡量滿足佢嘅要求 馬賽,




【短片】【馬賽開記招】聲稱拍片曾微醉 點解拍片?馬賽:盡量滿足佢嘅要求

2014-07-25 03:39:00



其他影片:>>






【馬賽開記招】聲稱拍片曾微醉 點解拍片?馬賽:盡量滿足佢嘅要求

記招上,馬賽被問及之前可有人拎之前拍攝的片威脅佢,馬賽避忌地謂:「關於片嘅嘢已經同警方講咗,講太多可能妨礙處理。」

有指馬賽於流出之影片中眼神「好迷」,佢即謂:「我就冇食藥,但關於條片希望大家手下留情。」咁有冇飲酒?佢話:「我可能有少少微醉。呢段時間患過抑鬱症,醫生叫最難過要忘記,我決定唔再諗番,放下咗向前行。」

續問到同汪子琦、Laura幾耐冇聯絡?馬賽表示:「由舊年年尾到依家都冇聯絡。」會唔會做第三者?馬賽說:「no comment。」咁噚日有冇聯絡好親密人?馬賽話:「冇。」

此外,馬賽亦有接受《東張西望》訪問,之前素顏入電視城嘅佢化咗淡妝,搽咗啡色眼影,一開頭已經木無表情,臉有憂色。精神還可以,但疲態盡現。佢話噚日知道成為封面人物及有片同相流出之後,佢都覺得好尷尬:「重案同我講,已經減少左好多喇。」

至於點解拍?馬賽就話:「其實大家應該都試過好愛一個人,好想一個人對你好。喺真心愛一個人時,就希望盡量滿足佢嘅要求。但我想同其他女仔講,唔好咁樣。」



馬賽話當時有少少微醉,但就冇食藥。





馬賽亦有接受《東張西望》訪問。







鍾意就快D Share啦!