網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月31日 星期四

周子揚轟趙哲妤: 佢冇資格講我同傲兒 周子揚,趙哲妤,熱門,




【凌晨爆大鑊】周子揚轟趙哲妤: 佢冇資格講我同傲兒

2014-07-30 23:30:00



周子揚直言與趙哲妤只是普通朋友。

何傲兒和周子揚日前因被本報拍下車廂激咀,其後周子揚承認「兒子戀」,還對女友讚不絕口。

不過昨日有周刊報道指,周子揚的感情狀況「七國咁亂」,事關他早前找趙哲妤拍MV,雖然聲稱兩人只是好友,不過趙哲妤被問「兒子戀」的時候,口快快說「有人搶我條仔」,接着更暗寸有人借激咀做宣傳博出位,還稱與周子揚屬青梅竹馬,與雙方家長見過面。

記者向周子揚求證此事,他直言從來與趙哲妤只是普通朋友,並說:「我哋只不過係識咗幾年,好奇怪同好突然佢會咁講,好似講到我好花心劈腿,傲兒又好拜金,唔係囉,我只係搵佢拍MV,其他唔係事實,希望佢尊重人哋,佢冇資格講我同傲兒,我又冇追過佢,亦都冇開始過,作為普通朋友,唔應該咁樣講人哋!」提到見家長,他續說:「梗係冇喇,只不過係佢想買樓,我哋做地產嘅,咪畀啲意見佢!」

身在馬尼拉工作的趙哲妤,昨日亦透過WhatsApp回應此事,她否認與周子揚拍拖並說:「我哋只係喺MV入面拍過拖,只係朋友,冇發展空間,唔明點解會有人咁寫!」



(微博圖片)



兩人曾合作拍MV。 (微博圖片)



周子揚與何傲兒日前被本報拍下車廂激咀。(資料圖片)



(資料圖片)



身在馬尼拉工作的趙哲妤,否認與周子揚拍拖。(資料圖片)



(資料圖片)



(資料圖片)



(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!