掃呢頁CODE去手機

2014年7月5日 星期六

王寶寶、王敏奕世界盃騷長腿吸金 王寶寶,王敏奕,




王寶寶、王敏奕世界盃騷長腿吸金

2014-07-05 12:11:00



王寶寶、王敏奕和C ALLStar出席世界盃活動。

王寶寶、王敏奕仲有C ALLStar噚晚參加馬鞍山新港城中心嘅世界盃狂歡派對,以前曾經參加過花式足球比賽攞過冠軍嘅On仔,現場大顯身手,同一班表演者一齊玩花式足球,現場睇真係犀利架!

有足球睇,仲有美女王寶寶同王敏奕騷長腿,王寶寶話本來支持英格蘭,可惜出咗局,依家轉投德國隊,堅稱自己無男友嘅王寶寶話之前係英國有同朋友睇波,不過返到香港淩晨先踢,所以都係捱唔住。之前寶寶自資拍咗套微電影,最近佢又有新搞作,寫緊一部關於血腥題材嘅劇本,已經有人有興趣想投資喇!不過,佢就無傾會唔會自己演埋一份。做咗才女,王寶寶話都唔介意性感,仲話有好多人問佢今年會唔會出寫真。

王敏奕同曾國祥嘅戀情曝光之後,工作真係多咗好多,佢話仲因為世界盃,有不少活動出席,所以都會留意下世界盃,男友梗係有追看喇!佢就因為工作捱唔到咁夜,最近就忙緊拍港台套電視電影,遲啲仲會搬埋上大銀幕。



王寶寶係新一代性感才女。



熱褲透人。





短裙可愛。



C ALLStar約埋一齊睇波。





On仔讀書時參加花式足球比賽,仲攞埋冠軍。













鍾意就快D Share啦!