網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月29日 星期二

網上自揭求婚過程 《求愛》阿佳讓全世界都知道我們的低調!




網上自揭求婚過程 《求愛》阿佳:讓全世界都知道我們的低調!

2014-07-29 18:50:00



右圖Mandy唔係大肚呀....扮嘢啫。

盛女mandy同《求愛》男友阿佳呢一對,其實好多人都知道佢哋當對方都係老公老婆,因為佢哋日日都晒恩愛照,結婚只係差臨門一腳----正式求婚啫!噚日阿佳終於作出呢個行動,佢求婚成功後,就放咗相上FB同大家分享下,而本報作出即時報道後,佢仲好搞笑咁話:「希望明天會出紙版,小小的一格就夠了,讓我倆永遠珍存^^」仲話「讓全世界都知道我們的低調!」

咁低調嘅佢,就繼續喺FB披露自己嘅求婚過程,列出好多點去鳴謝身邊好友同一班求婚智囊團幫忙,佢又話:「口頭上說要娶Mandy老婆的時候,我人還在牛津大學工作,因此之前未正式求婚。又因為已經當了對方是老婆,昨天求婚時,緊張說錯了『老婆,嫁比我』哈哈哈!」

阿佳又向大家解構Lego求婚大作戰材料都係網上購買,一共光顧咗近二十間店鋪,但都係淘寶,最搞笑係阿佳呢個留言註明「不能讓Mandy發現。」咁張揚,大家又有互add fb,要睇唔到好有難度喎。

阿佳又記錄了求婚當日的心情,原來緊張到花都唔記得買,好彩能夠及時補上,先不失呢個浪漫意景。阿佳又話:「帶Mandy返屋企果時,我緊張手心不停出汗,因為怕她不驚喜,怕她不喜歡這個安排。得知她感動果一刻,我比當日獲聛(應為「聘」字)到哈佛大學工作重興奮!!!!」佢興奮到字都打錯,真係Feel到佢有幾興奮。



阿佳喺網上自爆晒求婚嘅嘢出嚟,但就話好「低調」。



其實Mandy同阿佳已經不時喺自己fb晒「床照」....





恭喜晒兩位!



扮吓嘢啫。



咁搞鬼,呢一對真係好開心。





阿佳又晒Mandy「床照」,兩人似乎過住半同居生活。



去年6月阿佳認對Mandy有意,估唔到一年後就求婚成功啦!



鍾意就快D Share啦!