網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月30日 星期三

趙哲妤俾人搶咗條仔? 明串何傲兒貪錢博宣傳 趙哲妤,何傲兒,




【輸家唔止林建名】趙哲妤俾人搶咗條仔? 明寸何傲兒貪錢博宣傳

2014-07-30 13:11:00



咁搞法!真係唔知邊個想搶邊個條仔?

何傲兒同周子揚被拍到情不自禁車廂激吻,之後公開承認拍拖,76歲林建名輸畀年輕「西貢地王」個仔,都要無奈接受喇!因為人哋都認拍拖咯!

今日就有周刊報道話,周子揚同何傲兒極速撻著,仲話咁快見埋家長,西貢地王見過何傲兒幾次,都係周子揚喺屋企搞GATHERING見過,不過對何傲兒印象好好,似乎極之讚成囝囝同何傲兒一齊,「兒子戀」應該發展順利!

不過,今日又有另一則報道、搬咗個「程咬金」出嚟,此人就係趙哲妤也。佢講「兒子戀」單嘢嗰陣,口快快話有人搶佢條仔,仲話單嘢擺明係有人做宣傳,趙哲妤話同周子揚係青梅竹馬嗰種,以前一齊讀master,放學又一齊食飯,仲見過周子揚爹哋、媽咪,以前周子揚拍拖會同佢提起,但係今次咩都無講過,仲話周子揚唔喜歡貪錢女仔,所以暗指何傲兒係為咗博宣傳。



不過,「兒子戀」當時人已公開承認拍拖,趙哲妤又係邊位呢?



賢良淑德,鄰家女孩,何傲兒好似都有呢啲特質,唔怪得周子揚冧爆喇!



趙哲妤應該輸得心服口服喇!



舉手反對都無用



鍾意就快D Share啦!