網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月23日 星期三

同林建名上契? 何傲兒語塞:林生係唔錯..... 林建名,何傲兒,




【短片】【唔係唔聽電話...】同林建名上契? 何傲兒語塞:林生係唔錯.....

2014-07-23 02:51:00



其他影片:>>






【唔係唔聽電話...】同林建名上契? 何傲兒語塞:林生係唔錯.....

現年25歲嘅何傲兒與76歲林建名,早前因為相約睇陳慧嫻演唱會,兩人舉止親密,因而爆出「爺孫戀」。

日前林建名現身書展時,就大講「建兒戀」,期間林建名仲爆女方冇接佢電話,令佢脆弱心靈被觸動,忍唔住涕淚縱橫,認真慘慘﹗

何傲兒今午現身藝術中心,出席香港動漫電玩節記者會。講到點解唔聽林建名電話呢?傲兒解釋:「我唔係唔聽電話,有時做嘢電話唔喺身,好似今日做嘢,都未必聽到電話,但林生都有同我爹哋聯絡。」

咁會唔會同林建名上契,做對方契女?何傲兒就話:「林生喺我心目中係好尊敬嘅人,亦係我爹哋好朋友。」

講到佢同家姐何傲芝被指專識有錢人?會否擔心被標籤鍾意錢呢?何傲兒就話:「呢一行啲女仔成日畀人話要識富豪。我未入行前,我爹哋係馬會會員,所以喺我生活圈子入面,都係呢啲朋友囉,我喺呢行食得鹹魚抵得渴,但影響到林先生就唔好意思。」

咁擇偶條件又點呢?何傲兒話:「思想上保護我及愛錫我。(林建名咪啱囉?)Errrr....林生係唔錯,(狂笑)其實我都唔知點答,以事業為重。」



何傲兒表示唔係唔聽林建名電話,只係有時工作期間,冇帶電話喺身。



早前林建名喺書展上突然爆喊。(資料圖片)



何傲身及林建名近日爆出爺孫戀。(資料圖片)



何傲兒讚林建名為人唔錯,但自己暫時都係以工作為重。(攝影:沈健程)





傲兒今日曬長腿﹗



鍾意就快D Share啦!