網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月12日 星期六

Cammi遭拖累不屑認朋友 Ashina承認整容 Cammi,




Cammi遭拖累不屑認朋友 Ashina承認整容



其他影片:>>






Cammi寸女大十八變 盛品儒新女認整容

盛品儒早前被有米女友蔡一鳳狠撇,他上周即偷嗒有翻版謝安琪之稱的𡃁模郭奕芯(Ashina)療情傷,兩人啜爆街頭,盛品儒其後發現有人借緋聞催谷寫真,有意搵舊愛蔡一鳳箍煲,據知兩人掟煲唔掟蓋,仍有聯絡。

零知名度C奶Ashina,火速借緋聞上位,她今年書展更推出倒奶寫真。昨日有讀者報料,大爆Ashina和𡃁模謝芷蕙(Cammi)是「整容雙嬌」,從兩女的舊照看來,她們現在樣貌跟從前變化很大。Ashina五官默默起革命,她在14歲時以舊名郭嘉銘(小蕉)參加「Yes!!全港校花校草選舉2009」,當時的拉票宣傳片中,她仍是方臉、扁鼻兼平胸,可是現在拍寫真卻有一對大眼、間尺鼻、V煞臉,以及C奶導彈,變化非常明顯。



■Ashina去年跟四方臉講拜拜,打了針馬上變V煞臉和間尺鼻。互聯網圖片

鼻同下巴整過

有指Ashina整容後又改名郭思嵐(Gabby),似乎想借新名字掩飾過去。Ashina被揭改頭換臉,記者昨日致電求證,她直認去年整容:「我貪靚,鼻同下巴打過針,我想鼻高啲,下巴尖啲,眼同個胸係真嘅。」Ashina認為整容後自信心增加:「我心理上比以前好,不過適可而止,身體其他部位都唔會整,唯一只想減肥。我認得整容,唔介意人哋眼光,我控制唔到。」



■Ashina和Cammi(左)整容前樣子跟現在判若兩人。



■整容𡃁模Ashina跟盛品儒街頭啜爆後即火速上位。 資料圖片

Ashina的整容新聞卻連累Cammi被翻舊賬,Cammi昨在電話中劃清界線:「佢係我中學同學嘅朋友,好耐冇聯絡。」可覺Ashina整過容?Cammi揶揄:「係女仔都女大十八變,變得越嚟越靚係好事。」會撐Ashina買她的寫真嗎?Cammi不屑:「同佢唔算朋友,佢唔係我值得欣賞嘅人,我係唔會買。」

此外,Cammi真面目又再曝光,Cammi說:「可唔可以唔登嗰啲相?」是不是不滿被Ashina拖累?Cammi無奈說:「我都認咗曾割雙眼皮,同埋打過透明質酸,但𠵱家都溶解咗,網民係鍾意翻舊賬,我承認以前整容係細個無知,𠵱家好後悔。」

採訪:楊定

【依波Live】即睇直播:

http://worldcup2014.appledaily.com/match/live

http://bit.ly/EballLive



鍾意就快D Share啦!