網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月2日 星期三

[FACE 371] 戒煙暴肥追欣宜  145磅衞蘭有仔埋身 欣宜,MF,




體重高達 145磅,近期永遠黑衫嘅衞蘭明顯仍未在狀態,輪廓仲未出番嚟!

封面

戒煙暴肥追欣宜  145磅衞蘭有仔埋身

近年事業停滯不前的衞蘭,掛住瘟仔兼身形走樣,懶散態度仲激嬲米飯班主黎明。

32歲唔後生,有傳衞蘭喊住向黎明認錯,拍心口唔再 hea努力減肥,而黎明亦親自搵張玉珊打救愛將。冇得唔聽話,已成功戒煙的衞蘭,體重比之前更脹,已升至 145磅新高,再唔減分分鐘變欣宜第二!

不過肥人都有市場,本刊發現衞蘭近日同一名年約 20歲的汽車經紀玩得好埋,對方幫衞蘭買車,又經常黐住蒲,關係密切。邊個話肥就冇仔埋身先?



其他影片:>>衛蘭掛住食






出道 9年的衞蘭,近年掛住瘟仔又唔肯 keep,體重失控更被指似甘草盧宛茵,激到一手捧紅佢的 Amusic老闆黎明下令唔再續約。

黑衫遮肥

在車行做 sales的 Edwin, fb內有唔少同衞蘭的合照。網上圖片

網上圖片

傍實慶生

今年 4月衞蘭的生日會, Edwin都有出席,更經常傍實衞蘭左右,似足男主人。網上圖片

3小時食兩餐

唯一飯碗都不保,衞蘭要養埋不事生產的細妹衞詩,又要孭起月租 3萬的大圍新居,焗住向公司跪地認錯,向黎明保證唔再 hea,定時做機減肥,並應承戒煙保持健康。

搣甩煙癮係好,但同時亦令肥底、得 5呎 3吋嘅衞蘭脹上加脹,體重激增至 145磅。生活變得有規律,不過衞蘭在飲食方面仍未有節制。上月 18日(星期三)下午 5點,衞蘭同阿妹先到小食店篤魚蛋、腸粉,然後 8點未夠,又同教友王君馨等人飯局,密密食唔停口!再咁食法,唔通以欣宜的 200磅做指標?

狂隊腸粉

有得食就開心嘅衞蘭,唔使幾分鐘就清曬枱面碟腸粉同魚蛋。

冇頸

側面望落去,衞蘭塊面脹到成個波咁,仲好似冇埋條頸,冇 PS㗎!

據知 Edwin有一名正印女友,兩人經常將恩愛合照放上網。衞蘭同 Edwin行得咁埋,被人誤會係小三就唔好網上圖片

「 SJ」情侶車牌

早前同教友男友 Roger無疾而終的衞蘭,近期終於有新密友。據知衞蘭密友 Edwin Yu只有約 20歲,屬 90後,現時在車行做經紀,去年尾才考獲車牌的衞蘭,「處女車」寶馬亦是透過 Edwin幫手買。除了車行正職, Edwin本身亦擁有一部七人車,唔使返工時會兼職做司機。

「 Edwin有時會做下 freelance司機,有次佢個 friend介紹 Janice俾佢識,兩個好快熟絡,成日出嚟一齊玩。之前 Janice冇工開好唔開心,晚晚出去劈酒劈到貓曬,無論幾點都係 call Edwin去接佢, Edwin又會隨傳隨到,對女友都冇咁體貼!」知情人士透露。

新牌仔衞蘭,今年初透過 Edwin幫手買入一架易手寶馬代步,兩人唔同時間出牌,但兩架車竟然巧合地以「 SJ」開頭,好有情侶車牌 feel啫!

情侶車牌?

仍係「 P牌仔」的衞蘭,車牌同 Edwin架七人車(右)一樣,都係以「 SJ」開頭。

減肥真人騷

年尾開演場會的衞蘭,唔想脹爆 look趕客賣唔到飛,近日開始積極減肥,而 Amusic亦將佢一系列做運動的短片「 Janice Works Out」公開任睇,向觀眾派定心丸。最新一段片都係 6月初,睇嚟衞蘭要勤力啲 upload喎!

JM離巢,黎明惟有重新投放資源落衞蘭身上。《蘋果日報》圖片

20/5行樓梯

衞蘭唔搭電梯,選擇行樓梯返公司。最初仍然有氣有力,行到十幾樓時開始要停低休息,最後用咗近 6分鐘行完 28層! YouTube畫面

29/5扒龍舟

室外曬住做運動更易出汗減肥,衞蘭同一班猛男出海扒龍舟,期間見佢扒到索氣,但堅持完成全程,有恆心有耐力! YouTube畫面

6/6室內滑雪

衞蘭搵教練教滑雪,望落運動量好似唔大,但衞蘭話玩到下身超酸痛,尤其係大腿,同埋向下衝時原來好驚㗎! YouTube畫面

Janice︰我當佢係細佬

上週四( 26日),衞蘭回應本刊時否認同 Edwin拍拖,強調只當對方係細佬,話畀黎明知自己會專注事業。

F:《 FACE》  J:衞蘭

F:最近幫你搞買車嗰個朋友,係咪飲嘢識?

J:嚇?點解你會識佢?朋友咋!

F:佢本身有女朋友?

J:我知,我當佢係細佬!

F:如果佢可以同你做男女朋友,會唔會考慮?

J:梗係唔得啦,佢好細個,得 20歲咋!佢有女朋友㗎!

F:近期 G.E.M.返內地發展咁紅,你識韓文(衞蘭係中韓混血兒!),有冇諗過去韓國發展?

J:睇機會啦,我相信公司嘅帶領,唔會擔心,逐步嚟,我𠵱家比較注意自己健康。

F:怕唔怕人將你同欣宜比較?

J:我最近戒咗煙,一定脹咗啲!

F:會唔會再努力去搵好嘅發展?驚唔驚被淡忘?

J:咁樣會好辛苦!我信咗主,所以有好多嘢都尋找緊自己……事業當然希望更好啦,𠵱家忙緊出碟同演唱會,唔使咁急住!冇得令所有人開心,都要自己開心先得,你紅唔代表你開心!

開心的確係最重要嘅!

衞蘭聽到 Edwin個名,最初表現錯愕,後來講多兩句即示意記者唔好再問。

衞蘭兩姊妹同王君馨返同一個教會,三人經常搞飯局聚餐,當晚衞詩男友都有出席。

同男友感情穩定的衞詩,髮線愈來愈後,近睇好嚇人!

早前本刊見到衞蘭到超級市場買減肥代餐,積極減肥。

樂壇肥妹

香港歌手愛瘦,得 100磅都話要再減肥,其實唔少有肉地的女歌手都係唱得之人,上一代有曾路得同「肥媽」 Maria Cordero,𠵱家則有欣宜、林二汶、「巨聲幫」鄧小巧同街頭歌手張潔瑩。

欣宜 200磅

由細肥到大的欣宜,上週五( 27日)趁亡母肥姐生忌,公開在 fb剖白當年減肥血淚,並宣布唔再減,成為肥人英雄。「我決定減肥,去做世界上的普通人,我不是死肥婆,不是終極豬扒。」

林二汶 140磅

在圈中有「肥妹」之稱,林二汶從未睇低自己, 08年更出書《肥妹與脂脂肪肪》講述徘徊在肥瘦之間的感受,深受肥人支持。

鄧小巧 125磅

「巨聲幫」出身的小巧,聲線沉穩,參賽時表現出色。有網友建議佢同二汶、欣宜組成樂隊「 Too Fat」。

張潔瑩 130磅

在時代廣場唱街頭騷的張潔瑩,早前參加內地節目《中國達人秀》技驚四座,被封為「港版 Adele」,佢自爆有監製要求佢出碟前先減肥,被佢一口拒絕!



鍾意就快D Share啦!