掃呢頁CODE去手機

2014年7月2日 星期三

[FACE 371 外地娛樂] 甩 AKB包袱 秋元才加玩 SM MF,




日面

甩 AKB包袱 秋元才加玩 SM

近年 AKB48主將輪住離隊,兩年前主將前田敦子率先畢業,上月又輪到一姐大島優子獨立發展。離開 AKB唔代表星途玩完,一樣可以有運行。

好似去年畢業的秋元才加,一離隊即升呢登上大銀幕,更在 7月 17日香港上畫的新懸疑片《奴隸區——我與 23個奴隸》中擔正做女一。片中秋元唔只玩血腥,更有超激 SM淩辱場面,難得卸下 AKB包袱,秋元才加梗係去到最盡。

《奴隸區——我與 23個奴隸》

上映日期: 7月 17日

由新晉網絡作家岡田仲一創作的小說《奴隸區——我與 23個奴隸》,曾於網上創下超過 1,660萬點閱人次紀錄,之後更出版成小說及漫畫。由於大受歡迎,電影公司即拍成電影版, 6月 28日先在日本全國公映, 7月 17日殺到嚟香港。

片名叫《奴隸區》,女主角秋元才加(上圖)與男主角本鄉奏多(下圖)亦要演出被矇眼兼綑綁的淩辱鏡頭,亦因拍得太迫真,秋元才加話拍完後,嚇到幾晚瞓唔著。

《奴隸區》由前 AKB隊員秋元才加搭實力男偶像本鄉奏多主演,雖然 2人首次合作,但秋元大讚本鄉好勤力,而且拍戲時好投入,可以由溫柔的男人突然變成惡魔,演技出色。

《奴隸區》先由網上小說爆紅,然後出版小說及漫畫,難得咁受歡迎,電影公司即拍真人版。

7月中來港

片中,秋元才加與本鄉奏多不只是生存遊戲拍檔,更做埋情侶,唔小得床上戲。秋元自爆:「以前仲係 AKB成員時,一定唔可以演出大膽鏡頭,但離隊後,演出可以更加放。」

以生存遊戲為題材的《奴隸區——我與 23個奴隸》,講述男主角本鄉奏多為參加《 SCM》遊戲,強迫秋元才加組成拍檔。《 SCM》其實是一個人與人之間互相對壘的生存遊戲,獲勝者做「主人」,輸家便做「奴隸」,遊戲過程中可清楚看出人性的醜惡。

秋元才加在片中上演被激烈綑綁淩辱戲,早前她自爆:「我本身好細膽,所以拍被蒙眼綑綁戲時嚇到想喊,拍完之後仲發咗幾晚惡夢。」為谷新戲,秋元才加更將於 7月 14日來港出席電影優先場,與香港影迷 gathering。

玻璃插面

參加生存遊戲嘅參賽者,贏家做「主人」,輸家要做「奴隸」,如果反抗的話,更會遭殺身之禍,好似呢位人兄慘被玻璃碎插滿全身,見到都打冷震。

口吐鮮血

呢個阿嬸,本身職業係夜場做 SM女王,參加遊戲亦想做「主人」,點知玩輸咗要淪為「奴隸」,仲被勞役到口吐鮮血,好恐怖喎。

曾經捱窮

AKB主將輪住走,上年秋元才加(左)畢業時,一姐大島優子(中)仲上台獻花。話咁快,優子剛於上月畢業離隊。

現在秋元升呢做女一,表面好風光,但上位前,同好多紅星一樣捱過窮。早前接受訪問便喊住呻:「細個嗰陣,老豆經常飲酒又冇工作,只得阿媽打工賺錢,因為冇飽飯食,晚晚只有豉油撈飯,屋企仲試過冇錢交電費而斷電。」聽落真係一殼眼淚!不過秋元𠵱家賺到錢,唔只有飽飯食,食幾豪都得

父女戀惹禍

現年 25歲的秋元才加, 4年前曾被踢爆帶住當年 56歲的著名創作人廣井王子返家過夜。事後 2人極力否認「父女戀」,但秋元最後因抵受不住輿論壓力,除向粉絲致歉外,最後更辭去 AKB48 K隊隊長職務以表謝罪。

5呎 5吋高的秋元,擁有 34C/24/34索爆身材,曾影過唔少露肉水著相。

4年前,秋元曾被影到同大自己 34歲的多媒體人廣井王子(小圖)前後腳返歸過夜,因違反 AKB「禁止拍拖規例」而激嬲老闆秋元康。



鍾意就快D Share啦!