網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月9日 星期三

[FACE 372] 甜心先生 又多個星 2代入行 黃淑儀仔唔甜唔食 黃愷傑 黃淑儀仔,黃愷傑,MF,




徐肇平唔只入得廚房,連做運動都有板有眼,𠵱家密密操肌,希望除咗主持工作,仲有其他演出。

真面目

甜心先生 又多個星 2代入行 黃淑儀仔唔甜唔食

香港娛樂圈「星 2代」十隻手都未必數得曬,遠至霆鋒、欣宜,近年有黃日華女黃芷晴、秦沛女薑麗文,背後有盞明燈射住,發圍都易過人!

新一批「星 2代」大軍又殺到,先有趙雅芝仔黃愷傑( Wesley)操肌練大隻入行;而七、八十年代一線花旦黃淑儀仔徐肇平就拍住阿媽,先在《吾淑吾食》整甜品冧觀眾,高大靚仔的他,即被大台睇中,正式入行。



其他影片:>>最新星 2代






26歲徐肇平自細在加拿大長大,大學修讀溫哥華電影學校,做過幕前幕後工作,「本身喺溫哥華都有做幕前工作,不過就愈來愈少嘢做,媽咪都有問我有冇興趣喺呢行發展,之後推薦我喺佢個飲食節目教整甜品,我好鍾意食甜,最叻整蘋果批。」拍咗幾集《吾淑吾食》,無綫即刻話要簽徐肇平,「啱啱同 TVB簽咗普通藝員約,因為明珠生活嘅監製睇完《吾淑吾食》,叫我先去做主持。」身為「星 2代」,徐肇平都話有壓力,他說:「壓力都好大,自己都有睇過媽咪以前嘅作品,我唔會想話要拍得好過媽咪,我入呢行係因為鍾意拍嘢,亦因為好鍾意周星馳嘅笑片,都想拍嚇㗎。」

6呎 3嘅徐肇平高大威猛,除咗做運動鍛鍊體能,平時又鍾意煮嘢食,最拿手煮西餐和甜品,名符其實「入得廚房,出得廳堂」!

試反應

黃淑儀知道徐肇平有意入娛樂圈發展,先為兒子搭路客串《吾淑吾食》教整甜品,今個月更會在明珠台做主持。

做主持

上週徐肇平第一日開工做主持,同岑杏賢、張曦雯兩位靚女合作。

媽咪黃淑儀人際網絡夠大,閒時都會宴請圈中好友到屋企食飯,郭富城都係其中一個,左邊嗰個咪係𡃁仔徐肇平囉。

趙雅芝仔攻影圈

趙雅芝仔黃愷傑( Wesley)今年 27歲,畢業於南加州大學經濟學院,之後再到北京電影學院進修碩士課程,未正式入行已經拍過 4套電影《對不起,我愛你》、《不朽的時光》、《珍珠島的天空》和《按摩師》,最近黃愷傑更被拍到與前英皇高層會面,據聞將會主力在影圈發展。

兩位新人的母親同樣是當年花旦,原來細細個已經見過面,徐肇平說︰「我同佢唔熟,對上一次見佢已經係十幾年前,我都係聽媽咪講先知佢入咗行。」

話就話「星 2代」有著數,不過始終都要靠自己,同期入行嘅黃愷傑、徐肇平,真係要鬥過先知邊個係贏家。

12年,黃愷傑同女友 Denise和父母黃錦燊、趙雅芝齊齊出席「慧妍」舞會,未正式出道已經唔介意公開戀情,夠薑!

圖片

黃愷傑( Wesley)為入行勤操肌做足準備,身型好 fit,完全冇 hea!

圖片

《忽然 1周》圖片



鍾意就快D Share啦!