網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月9日 星期三

[FACE 372] 燈神 LuLu跳贏思琦姐 LuLu,思琦,董嘉儀,MF,




現青筋

單親媽媽楊思琦脫離大台,接 job靠自己,為咗養父母仲有個女,莫講話跳繩,就算跳火圈佢都可能肯㗎!

FBI

燈神 LuLu跳贏思琦姐

中女同𡃁妹嘅分別係乜?除咗容貌同身型之外,體力其實都真係爭好遠。

上週二( 1日), 35歲楊思琦就同 21歲、近排做燈神做到出曬位嘅大埔 LuLu董嘉儀,一齊被邀請宣傳「世界跳繩錦標賽」,話明係宣傳,梗係要一齊參與嚇,當日大埔 LuLu率先試跳,雖然無專業選手跳得咁快,不過都叫做有板有眼,期間仲可以一直保持笑容,研究跳位,轉頭就輪到 35歲思琦媽啦,凡事都好認真嘅思琦媽埋位時仍然好認真,而大會亦刻意將節奏減慢,可惜三下唔夠思琦媽就踩繩失敗,呢個 moment最好就係以笑遮醜,不過思琦媽又有咩所謂,又唔係未燶過,最緊要收足錢啫!

平時唔多做運動嘅思琦媽,話曬都三十有五,跳到青筋都現埋是常識吧!

輕鬆彈

近排勁 hit嘅大埔 LuLu明知要跳繩都著裙,不過跳起至知有單車褲打底,算佢醒目女



鍾意就快D Share啦!