掃呢頁CODE去手機

2014年7月16日 星期三

[FACE 373] 盛品儒死𦧲食檸檬 盛品儒,MF,




喺利嘉閣 33周年酒會,盛品儒攔路箍煲,仲話:「 Michelle係真真正正我等咗 30幾年,就係等呢個人,之前分開咗一直好傷心……」咁傷心點解又會當街啜𡃁模?

FBI

盛品儒死𦧲食檸檬

邊有貓唔食魚?好似亞視前高層盛品儒咁,即使有有米兼靚女嘅女友蔡一鳳( Michelle),上星期一樣被斷正同𡃁模郭奕芯( Ashina)喺街頭攬啜。

偷食斷正,蔡一鳳極速斬纜,但係盛品儒竟然公開求復合。上週四( 10日)二人前後腳出席地產活動,盛品儒竟然向 FBI申報利益兼公開箍煲:「其實我哋喺件事之前已經分開咗,係上星期四( 3日)。嗰日傾完想箍煲,我不勝酒力……全部係我錯,係我責任,好對 Michelle唔住。」呢晚盛品儒仲當住 FBI同班行家面前捉住前度,嚇到蔡一鳳擰轉面想甩身。早知今日,何必當初呢?



鍾意就快D Share啦!