網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月23日 星期三

[FACE 374] 米雪姨甥女 徐頴堃為食星 2代 徐頴堃,米雪,MF,




Beauty Hunt

米雪姨甥女 徐頴堃為食星 2代

話徐頴堃( Erica)流住電視台血,只因爸爸係大俠徐少強,媽咪係俠女雪梨,姨媽係防腐米雪,當然遺傳到優秀演員血統

11年曾奪得溫哥華華裔小姐冠軍,回港後雖然加入娛樂圈,但唔想靠關係入大台,反而踏踏實實去有線電視應徵,現任《為食情報局》主持,抵讚!

家中都是演藝紅人,好自然會提議在加拿大長大的 Erica參選港姐,但當時得 18歲的 Erica自覺太內向又細膽,於是先做模特兒及參加了在內地舉行的小型選美,然後才參加溫哥華華裔小姐,結果奪得冠軍,但始終沒有選港姐。她解釋:「覺得華姐係 more focus去選美,學到嘢,同港姐啲文化係唔同!」拆解咗即係話港姐學唔到嘢囉!

有份試《臥虎藏龍 2》

Erica和哥哥徐偉棟在加拿大新時代電視做過主持,哥哥回流香港簽約曾志偉公司, Erica半年前亦回港投身演藝事業,但她拒絕了媽媽雪梨和姨媽米雪的好意,拒絕入大台,反而以素人身份應徵有線電視《為食情報局》,被評審陳雅倫認出。「做咗主持要自己聯絡食肆,要寫稿,我唔識打中文,係自學拼音打稿。入有線係好開始,希望第時有更多演藝發展啦。」

記者收到風,美國投資的《臥虎藏龍 2》曾找 Erica試鏡,而且是經姨媽米雪的朋友介紹,在面試中試演年青版章子怡的戲份,她說:「電影公司嚟搵我嘅,但唔可以講。」據知 8月會有消息,雖然未知機會有幾大,但都算係大好機會。其實有家人關照吓係好重要㗎!

Erica與姨媽米雪和哥哥徐偉棟關係非常好,但 Erica堅持入行要靠自己。

Erica自小跟哥哥在加拿大生活,非常受哥哥影響,哥哥回港入娛樂圈,她亦加入有線。

Erica11年奪得溫哥華華裔小姐冠軍,她說:「既然贏咗就唔使選港姐」

現於有線電視主持《為食情報局》, Erica要寫稿、聯絡食肆甚至學煮餸,但她認為一定要勤力才能在這行生存。

Profile

徐頴堃 Erica

年齡: 26歲

fb專頁:徐頴堃 Erica Chui(粉絲人數 287人)



鍾意就快D Share啦!