網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月31日 星期四

[FACE 375] 32℃開工大汗城城嚇親狗 城城,郭富城,MF,




城城抱起 Dior女狗嚟錫,點知狗狗唔合作擰歪面,搞到城城有啲尷尬。

全知言

32℃開工大汗城城嚇親狗

呢排幾乎日日過 30度酷熱警告,藝人開工都咪話唔攞命。上週三( 24日)城城以聯合國兒童基金會大使身份,冒住高溫喺尖沙咀出席史諾比藝術生活展覽,同場仲安排咗隻明星狗 Dior女同 Aaron互動吓。

城城抱住隻狗俾我全知言同班行家影相, Aaron當然無理由就咁抱住就算啦,梗係要同狗仔有啲親密接觸,唔知隻貴婦狗係咪真係咁醒,見到大汗叠細汗嘅城城想黐埋佢度,佢即刻避開,即場請咗大個檸檬俾天王食呀陰公豬。

當日天王大汗到咁,又真係好難怪隻狗。

夾硬咀

錫唔到正面,夾硬錫背面啦。

呢日天王錫完真狗就錫史諾比,幾時先真正搵個女友或老婆錫吓?城城話:「其實我好熱愛我嘅工作,我好全情投入,冇辦法分心諗其他嘢,我都唔知點解我會咁……」又係講呢啲。



鍾意就快D Share啦!