掃呢頁CODE去手機

2014年7月2日 星期三

人妻Kay新歌被指抽水 明哥:咁講唔公平 明哥,謝安琪,Kay,黃耀明,黄耀明,

人妻Kay新歌被指抽水 明哥:咁講唔公平



其他影片:>>






人妻Kay新歌被指抽水 明哥:咁講唔公平

謝安琪於7.1前夕推出充滿政治含意嘅新歌《雞蛋與羔羊


》,被網民質疑佢係咪抽水。吳彤昨日於維園出發時,就笑言:「我對女性冇幻想,但Kay係我女神,周博賢係我男神。」又謂唔覺得Kay抽水:「佢哋都係盡自己嘅力出嚟講嘢。」同行嘅文恩澄就話:「如果Kay只係普通市民,大家都會支持。我唔覺得係宣傳或抽水,而且唱出來比行出來更有影響。」如果行出來是否更好?文恩澄即謂:「咁當然更好,但相信背後更多原因影響。」

至於明哥黃耀明同何韻詩於出發遊行時就話:「咁講唔係咁公平,因佢唔係首次唱社會時事嘅歌,大家關心社會有不同方法去做。」阿詩就謂:「此乃非常時期,若有人肯發聲,大家唔應該質疑。我係支持嘅,因為唱一首歌都需要勇氣。」



【7.1上街 學界佔中】YouTube收看蘋果動直播:

http://bit.ly/71march



鍾意就快D Share啦!