網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月24日 星期四

富婆Laura嘲馬賽艷片 鹹到似鹽焗雞 馬賽,




富婆Laura嘲馬賽艷片 鹹到似鹽焗雞



其他影片:>>






富婆Laura嘲馬賽艷片 鹹到似鹽焗雞

曾嘲馬賽似白切雞的Laura,對於馬賽的艷舞片曝光,昨接受本報電話訪問冷笑說:「不禁倒抽一口涼氣,鹹到成隻鹽焗雞咁,佢跳得幾專業囉,但真係好cheap,乜都畀人睇晒,可以拍三級片,不過要睇佢冧掂邊個監製。」

Laura否認睇過該片,會否擔心被懷疑是她流出短片?Laura淡定說:「唔怕,都唔係我,如果係我,我幫佢留咁耐咩。」問她和汪子琦有否睇過馬賽跳艷舞?她沒好氣說:「黐線!唔通佢跳畀我睇咩,亦冇聽汪子琦講過。」



■馬賽在片中所穿的情趣內衣在淘寶網亦有出售,特價9.9元人民幣。



■雖然昨日不見馬賽進出寓所,但記者發現其座駕仍在住宅停車場內,後座更有一隻《LOVE 101》CD(右),可見馬賽對愛情有着憧憬。



汪子琦:得失自有天意

至於馬賽的舊愛汪子琦,昨凌晨在微博上載書枱相並留言:「方寸之地,也可創造傳奇。不以物喜,不以己悲。得失自有天意。」最後一句似冥冥中講中馬賽際遇,認真巧合。而無綫高層樂易玲昨透露事件嚴重,已立即暫停馬賽所有工作,包括無綫收費台主播和節目《軍士夏令營》主持,她說:「因為前車之鑑,作為公眾人物做事前要三思同承擔後果,公司會畀機會佢解釋,至於會唔會解約,就之後再處理,公司投放好多資源喺佢身上,好可惜。」



鍾意就快D Share啦!