網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月31日 星期四

Laura飲路易十三溝安眠藥 汪子琦俾馬賽死纏 馬賽,汪子琦,




【短片】【一度抑鬱】Laura飲路易十三溝安眠藥 汪子琦俾馬賽死纏

2014-07-30 23:15:00







【一度抑鬱】Laura飲路易十三溝安眠藥 汪子琦俾馬賽死纏

純純兔馬賽介入汪子琦與富婆Laura「夫妻感情」,去年八月於三人行的歐遊之旅暗撻。旅程費用全由Laura俾,而且Laura亦曾指汪子琦係用兩人共有財產追求馬賽,令Laura傷透心。

今日有周刊報道,指Laura知道兩人姦情後,一度患上抑鬱症,更曾為此自殺。期間Laura全身出斑疹,經常頭痛。據報道所講,Laura當晚疑一時想不通,服了十幾粒安眠藥,再溝路易十三。幸好友人及時發現,送佢去附近醫院洗胃。

友人接受周刊訪問時表示:「當時我找到到汪子琦,她把電話關了,到第二天才找到她,她當時已經被馬賽迷得混淆了。」至於汪子琦就話,Laura自殺入院時熄電話,又係馬賽所為。

汪子琦指Laura發現馬賽介入二人嘅感情之後,隨即攤牌並打畀汪子琦:「你不回來我就死給你看。」汪子琦擔心到想即刻返屋企睇Laura,但係馬賽就話:「Laura這個大小姐不可能自殺。」仲將汪子琦部手機鎖喺櫃裏面,唔俾佢再接電話。

汪子琦話,等到第二日,馬賽俾番部電話佢,佢先發覺Laura做傻事。汪子琦心痛地謂:「我花心我賤,美色當前沒有做好,沒人性到跟自己相愛多年的女人自殺,我竟無動於衷。」佢仲話之後趕到醫院陪Laura,但馬賽不停打給佢,要汪子琦返去陪佢。Laura透過微信回應:「唔想講喇,呢排好似日日俾人揭起傷疤睇,分清楚邊個先係受害者。」





鍾意就快D Share啦!