網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月16日 星期三

日韓索模讓半球 高溫派macaron




【賣書定賣波?】日韓索模讓半球 高溫派macaron

2014-07-16 13:48:00



攝影:馬建華、仇志德

「韓國林志玲」金愛妍同日本索模清穗久美子今日雙峰齊發,四「kai」北半球拋晒出嚟去書展sell寫真同幫海報簽名,龍友傳媒達半百人包圍,兩人更大方騷身材,胸、腰任睇,搞到群情洶湧。兩女更加係由counter轉戰到金紫荊廣場大派兩人號稱係整咗成個通宵嘅macaron。清穗久美子整綠色wasabi味,金愛妍就整紅色辣味。攞嘅都係遊客同雄性多。本來兩人仲話如果fans要求餵餵的話,就要求佢哋玩包剪揼,贏嗰個就餵,但因為方才場面實在太亂,冇得猜。之後仲有男fans拎剪報poster俾佢哋簽名,好有心呀!

兩女書展場外場內狂拋胸,而且非常專業,無論場面幾亂,一樣面露笑容。清穗久美子話:「好開心一嚟就見到咁多人,我自己出寫真就係第一次來書展,往年都係嚟支持朋友。」佢又話寫真係有少少性感,不過都係屬於健康嗰種。

不過兩人今日咁性感,現場又咁多人,點保護自己呢?清穗久美子就話:「fans都好有禮貌,我叫佢哋等一等,佢哋都有等。」金愛妍就話自己本來好緊張,但見到咁多人都好開心。



「韓國林志玲」金愛妍(左)同清穗久美子今日齊齊性感上陣谷寫真。







金愛妍跌錢呀?



食邊樣?





搵最佳角度



神情專注…









仲有男fans拎剪報poster俾佢哋簽名,好有心呀!





鍾意就快D Share啦!