網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月1日 星期二

Yumi升胸抗敵 進軍內衣界 Yumi,尹秦睎,BKD_S,




【短片】【動水著】Yumi升胸抗敵 進軍內衣界

2014-06-30 14:03:00



其他影片:>>






【動水著】Yumi升胸抗敵 進軍內衣界

尹蓁晞(Yumi)早年因為負面新聞多多而在娛圈浮沉三年,最近捲土重來的Yumi,坦言想擺脫「0靚模」形象,26歲的她說:「健康性感我OK,但係唔想再做0靚模,我年紀唔細,唔好仲氹我好後生。」

本來擁32E上圍的Yumi,近日聲稱接受豐胸療程升到F Cup,更有意進軍內衣界,湊巧男友陳偉成(Avis)的舊愛周秀娜亦有搞內衣生意,被指是與前情敵較勁,她說:「自己對內衣最有研究,所以就做自己最有興趣嘅嘢。設計上會畀意見,想出埋打底背心同褲,泳衣都會考慮。」Yumi最愛deep V款式的泳衣,認為一件頭太保守,而且不太有美感,相信不少宅男粉絲最期待Yumi親自演繹。



(攝影:陳慧安)

















































鍾意就快D Share啦!