掃呢頁CODE去手機

2014年7月5日 星期六

Yumi拋F奶 簽新公司三個月即撇 Yumi,尹秦睎,BKD_S,




【新鮮娛頭】Yumi拋F奶 簽新公司三個月即撇

2014-07-05 08:13:00



Yumi同男友Avis陳偉成都係支持巴西。(攝影:陳俊強)

噚晚Yumi(尹蓁晞)、仙樂都同LuLu王璐瑤去到中環一家酒吧出席世界盃宣傳活動——即係睇波啦……Yumi騷F cup上圍,仙樂都條褲就好似底褲咁,谷胸上陣,影相時南半球露胸墊。LuLu就最保守,仲有啲肥,呢場胸戰,輸咗。

Yumi話佢有睇波,支持巴西,仲話自己同巴西有緣,因為呢晚抽籤十都係抽籤巴西,男友Avis陳偉成都係支持巴西,因為係主場,兩人仲一齊睇波:「佢好犀利0架,成日中,我成日輸。」咁你咪男友盞燈?佢就好尷尬笑謂:「佢應信唔過我,其實邊隊靚仔我就支持邊隊,我哋成日有牙骹戰,我贏就佢煮飯,佢贏我就我幫佢按摩。」

Yumi又話之後回復自由身,同只係簽約三個月嘅經理人公司New Moon和平解約:「唔係好啱自己,所以解約。依家有兩間電影公司傾緊。」佢同Avis都係簽同一公司,依家一齊走。問男友可幫手接job?Yumi話:「我自己都有接,但佢幫我好多。」咁搵男友做經理人啦,佢就好sweet咁話:「…佢做經理人都ok 0架。」咁信佢,當埋佢係結婚對象?點知Yumi話:「唔知喎,睇表現,睇定啲。我想事業緊要啲。」



F cup上圍。





Yumi回復自由身,同只係簽約三個月嘅經理人公司New Moon和平解約。







頗肥嘅LuLu









鍾意就快D Share啦!