網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月1日 星期五

[忽然1周 992] 去中環 周汶錡死都要 Hermès 周汶錡,MW,




Hermès(1)號

35吋啡色金扣嘅 Birkin Bag,又的確係幾好襯衫嘅, Kathy呢一身 hea look點睇都因為咁而多番一啲貴氣。

媽咪姐

去中環 周汶錡死都要 Hermès

千祈唔好話媽咪姐厚多士呀!事關諗極唔明,點解家陣啲女星去中環就一定要到置地 high tea,手袋就非 Hermès不可呢?其實揹一個 tote bag可能仲型。

就好似早前喺中環見到 Kathy周汶錡,佢一身 T-shirt牛仔褲加涼鞋嘅 hea look,都要挽個 Hermès見人,不過佢玩 max& match都算唔錯。哈,隔咗一個禮拜,又喺中環撞見 Kathy,今次佢依然係白 T加窄牛襯涼鞋,手上拎嘅係咩手袋?咪又係 Hermès!不過今次就係後生啲嘅黑色金扣 Kelly bag。女人啲錢,咪使晒喺呢度囉!

Hermès(2)號

黑色金扣 Kelly bag呢期大熱,咁鍾情 Hermès嘅 Kathy又點會冇一個傍身呢?

喺中環 shopping完要搭的士,是常識吧!



鍾意就快D Share啦!