網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月1日 星期五

[忽然1周 992] 容祖兒掃貨有出路 祖兒,容祖兒,MW,




Joey喺中環 Joyce買衫,俾唔少人眼望望,佢好少理,揀咗唔夠半個鐘就俾錢。

媽咪姐

容祖兒掃貨有出路

媽咪姐不嬲覺得天后容祖兒好識得搵窿路賺錢。點解咁講?舉個例子俾大家知

埋單後,拎住個鮮黃 Kelly Bag嘅 Joey,同兩個助手一齊閃人,而售貨員姐姐就喺後面跟住,幫佢哋拎嘢!

Joey一年要去幾百個場合,為咗做潮流 icon,啲衫又點可以翻炒再着。好似佢見中環嘅 Joyce有新貨到,就搵埋助手陪佢去濕平,買咗兩大袋,掃貨掃得好開心。不過買埋咁多,屋企再大都有塞滿嘅一日。佢最近就仿效啲網友,喺淘寶開檔賣二手衫,佢仲真人示範㖭。嘩!啲衫有晒佢味道,點都有班捧場客

淘寶賣衫

有入冇出真係唔多掂, Joey就諗到用淘寶幫佢散貨收人仔,主要賣去內地市場。用埋微博宣傳,想冇人知都難呀!



鍾意就快D Share啦!