網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月1日 星期五

[忽然1周 992] 何傲兒新歡俾趙哲妤暗寸 趙哲妤,何傲兒,MW,




MV入面,周子揚飾演花心蘿蔔,仲要俾趙哲妤狠狠咁打一巴,「後來先知佢話我公主病,早知打大力啲啦。哈哈,不過作為朋友都希望佢同 Lily會幸福嘅!」

媽咪姐

何傲兒新歡俾趙哲妤暗寸

25歲何傲兒( Lily)近日同 76歲林建名傳「爺孫戀」,轉頭又傳佢對林建名幼子林孝信有好感,估唔到事情峰迴路轉, Lily嘅真命天子原來係西貢地王之子 30歲嘅周子揚!佢哋今次好大方承認戀情, Lily仲大讚男朋友仔係圈中「筍盤」㖭。







不過,上個星期周子揚拍新歌〈霧花〉 MV時,就寸拍檔趙哲妤( Uny)遲到,仲問佢係咪有公主病?搞到好尷尬,事後周子揚仲叫人請食飯。 Uny就同媽咪姐講:「今次幫佢手拍 MV,佢哋前一日凌晨 4點幾先 confirm拍攝。其實拍攝時間改咗好多次,遲咗成個月先拍。我遲一陣啫,佢遲咗成個月喎!我請食飯無所謂,但幫佢仲俾佢話我公主病,我覺得佢可以 gentlemen多少少囉!」唔知換轉係何傲兒遲到,周子揚又會唔會包容呢?

唔講你可能唔知,有錢仔周子揚同徐子珊合作過《點金聖手》㗎。

早幾日,何傲兒被影到同周子揚車廂啜爆,林建名就酸爆咁話:「人哋鍾意就得,要揀個唔花心嘅。」



鍾意就快D Share啦!