掃呢頁CODE去手機

2014年8月1日 星期五

[忽然1周 992] 古天樂慈父上身 古天樂,MW,




千嬅捱義氣拍古仔投資嘅新片,要佢對住班小朋友開工冇乜難度,不過唔係親生,點都冇咁落力照顧。

媽咪姐

古天樂慈父上身

最近有話鄭秀文怕老公許志安呷醋,推咗由古天樂投資嘅電影《 5個小孩的校長》,搞到古仔要臨時打友情牌,搵楊千嬅執手尾。媽咪姐就覺得只要劇本好,女主角係邊個有乜所謂吖!



其他影片:>>古天樂吹唔停






周三( 30日)古仔就安排台前幕後搞咗個拜神儀式,祈求開工順利。媽咪姐去到現場,見到古仔對班小演員服侍周到,真係有啲估佢唔到!好似佢為咗等班小演員都可以切「豬」,就另外訂咗個「豬頭蛋糕」。之後安排佢哋跳舞,古仔就忙住企埋一邊準備雪糕。見到有位外籍妹妹整污糟隻手,古仔仲即刻問人攞紙巾幫佢抹㖭。就連做咗人哋阿媽嘅千嬅,都冇古仔咁細心囉!不過咁,古仔話晒今年都 44歲,係時候諗下結婚生兒育女問題,學定湊小朋友都啱㗎喇!

小朋友表演完,古仔就獎勵佢哋,請食雪糕,仲撕開張包裝紙等佢哋可以即食。

見到小朋友食到成身都係,古仔拎埋紙巾幫佢抹乾淨,好細心。



鍾意就快D Share啦!