網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月15日 星期五

[忽然1周 994] Barbie上身 杜汶澤自殘 Barbie,杜汶澤,夏尉喻,MW,




媽咪姐

Barbie上身 杜汶澤自殘

杜汶澤不嬲都口臭,鍾意寸人,但係媽咪姐又幾 buy佢真性情喎!最近見佢俾內地封殺,有傳要搵曾志偉打救,都戥佢慘。

之但係呢頭佢要避走馬拉拍志偉埋班嘅新片,嗰頭呢,又繼續玩嘢。網上見到參選過港姐但唔入圍嘅寸嘴 Barbie(夏尉喻)拍咗條國語 rap片,參加星爺新戲《美人魚》試鏡,阿澤就拍《美撚魚》扮 Barbie,動作歌詞抄到足,就連跳入泳池,佢都有樣學樣,不過就改咗撞窗。出埋「自殘」嚟寸人,真係冇嘢講!

Barbie夾晒胸做「美人魚」,最後仲嚟一招騎呢炸水。俾阿澤寸爆。

阿澤扮「美撚魚」形神皆似。不過佢唔喺泳池邊,跳唔到水,惟有撞窗。



鍾意就快D Share啦!