掃呢頁CODE去手機

2014年8月15日 星期五

[忽然1周 994] 李璨琛 黑仔吹水王 MW,




着紅衫沖喜嘅阿 Sam先同格仔恤男人吹水,之後格仔男離開,阿 Sam繼續同黑超男吹。吹水王之名走唔甩鳥。

媽咪姐

李璨琛 黑仔吹水王

郭美美事件喺大陸搞到滿城風雨,最估唔到連我哋香港代表阿 Sam李璨琛都「瀨」嘢!事緣郭美美早前喺微博 upload咗幾張同阿 Sam嘅合照,令阿 Sam惹上私交之嫌!

之後阿 Sam即刻連 post幾個微博澄清,話只係咁啱喺 function見到郭美美,人哋主動撩佢合照啫。咁啱媽咪姐日前就喺跑馬地見到阿 Sam喺銀行門口同啲 friend吹水吹到雞啄唔斷。雖然今次呢單嘢,佢完全係躺着也中槍!不過睇佢吹水吹得咁開心,應該清晒啲負能量喇!

事緣喺 6月時,郭美美(粉紅雨衣)喺微博 upload呢兩張合照,仲讚李璨琛表情豐富,搞到又有新聞!



鍾意就快D Share啦!