網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月22日 星期五

[忽然1周 995] 重演 18年宿怨 霸氣羅霖寸爆張慧儀 張慧儀,羅霖,MW,




冇偈傾

拍攝當日,張慧儀與羅霖零交流,不用埋位時,兩人更面左左。

娛樂喧

重演 18年宿怨 霸氣羅霖寸爆張慧儀

96年,張慧儀與羅霖在處境劇《真情》大鬥法,幕前爭男人「阿海」,幕後就爭戲份。

當年,羅霖以高價由亞視過檔大台拍劇,氣燄逼人,難免令剛上位的張慧儀眼紅,有傳兩人在化妝間相遇互當透明。

今日兩女為醫學美容拍廣告再交鋒。

現場所見,今年冧莊代言的羅霖,狂擺「正印」姿態,寸爆新加入的張慧儀乃「小三」,講到明要「霸氣」登場。

老闆娘探班時,羅霖更貼身服侍,謝絕張慧儀埋身,連拍攝服裝都要揀先,藉此分莊閒,誓要對方坐歪。









羅霖今年冧莊為詩琳醫學美容代言,酬勞高見 80萬。廣告為了搞噱頭,找來羅霖 18年前的宿敵張慧儀,再加個好好先生張國強,重演昔日「兩女爭一男」的局面。

據知羅霖知道張慧儀加入,曾暗中打聽對方的酬勞,當知道自己比對方高才釋懷。「 Candy(羅霖)一向好得老闆娘歡心,佢擔心新人加入會影響自己地位。咁老闆娘 Fanny都好識做,同佢講:『慧儀邊夠你高。』始終都係 Candy代言先,女人都難免會比較。」

好風騷

鏡頭前,張慧儀狀甚風騷,羅霖就繼續淑女。

三人影合照時,張慧儀膝頭更疑似掃到張國強嘅「小 KK」。

羅霖霸氣試衫

其實拍攝前三天,廣告商準備了共八套衫,本來一早已分給羅霖及張慧儀,每人各四套。但 fitting前,羅霖吩咐助手向廣告商要求先試衫,當日她更對工作人員說︰「呢幾套都好靚好啱我。」連本來預備給張慧儀的衫都試埋。為了宣示主權,羅霖還將當日的試衫相放上微博,所以到正式拍攝時,張慧儀穿的三條裙,變相執羅霖二攤。

8月 10日,羅霖、張慧儀前後腳到達影樓。兩女在化妝室一齊化妝時,全程零交流。面對 36D張慧儀,羅霖亦力谷 34C美魔胸迎戰。羅霖首先發功,對髮型師說︰「要 wave啲,咁先有霸氣。」拍硬照期間,羅霖一姐氣燄盡顯,一時同攝影師講︰「我覺得着長裙靚啲。」一時又要求對方︰「唉吔!好肥啊!要執瘦啲。」

連環冧

羅霖學張慧儀,擺誘人甫士,與美容公司老闆火熱合照,難得在旁的老闆娘仍然笑晒口,十分放心。原來羅霖甚得老闆娘歡心,一見老闆娘探班,羅霖就主動過去貼面擁抱,又大讚老闆娘探班的燕窩美味。

靠邊站

張慧儀拍攝時會搞氣氛,加上她極投入,甚得工作人員歡心,唔似羅霖揀人嚟冧,難怪拍大合照時,人人當羅霖透明。

廣告都未拍,羅霖已急不及待公告天下。佢仲連張慧儀嗰三套衫都着過,唔 like至俾張慧儀着。

影合照當冇到

反觀慧儀則與工作人員打成一片,慧儀一叫︰「開 music。」隨即聞歌扭動蛇腰,逗得在場的男士 high爆,忍不住讚︰「索!」之後慧儀更主動叫工作人員合照,但偏偏沒叫羅霖,羅霖惟有在旁冇癮站着。

這一個回合張慧儀領先。不過,講到識冧老闆娘,羅霖卻是技勝一籌。老闆娘帶着燕窩、湯水及小食來探班,未埋位的羅霖即時發功,衝埋對方旁邊大讚︰「有老闆娘嘅燕窩,食咗一定靚。」更親手幫老闆娘派發小食。其間,她倒出燕窩時又大讚︰「你哋睇吓!啲燕窩幾大條!」逗得老闆娘大樂。為免冷落張慧儀,老闆娘亦識做嗌︰「慧儀食嘢美人。」

98年,張慧儀穿上性感內衣在《強姦 3》色誘方中信,票房 6百多萬。

今年羅霖為處女電影《愛•尋•迷》與關楚耀有破格的情慾戲,惜票房僅得 8萬。

寸小三勾男人

老闆娘 Fanny人肉速遞燕窩、湯水,羅霖大讚對方有心,仲熱情咁派俾記者,不過就冇派俾宿敵張慧儀。

其後,男主角張國強到達影樓。等埋位時, KK與羅霖寒暄,透露兩人曾在電視劇《有求必應》中飾演夫妻。羅霖大讚 KK好記性,更謂︰「我記得做你正室㗎嘛!」 KK亦話︰「我同慧儀都拍過,不過唔係做夫妻。」羅霖即時寸爆︰「吓!即係做小三呀!佢勾引你呀?」

KK見狀即時為慧儀解圍︰「唔係!佢戲中飾演我細佬個老婆,我哋兩情相悅嘅。」

羅霖:我冇黐膠紙

化妝時,兩位美魔女已經有咁開坐咁開,各據一方!

受訪時,羅霖強調自己谷胸上陣,暗示酬勞再加都是物有所值:「今次啲裙好窄,又好 deep V,我好大膽,冇黐膠紙,所以成日都要挺胸做人。(你冧莊拍廣告,酬勞有冇加碼?)有嘅!(點解今次多咗慧儀?)廣告商想話雙雙同彩瑤十幾年前鬥到依家,睇吓依家邊個 keep得好啲,其實我哋兩個都咁靚!」

至於張慧儀就表示全靠自己帶動拍攝氣氛,暗寸有人喺現場扮阿姐玩獨家村。「今日我可以帶動成個場面,等大家有嗰種熱情,成個團隊都咁開心,效果出嚟至會好。(當年傳你哋不和?)畢竟係以前嘅事,依家大家都靚咗咪得囉。(今次酬勞吸引嗎?)係一個好合理嘅價錢。(影大合照時見到你隻腳撞到小 KK?)角度問題啫!我要撞下先,睇下佢係小 KK定大 KK先!」張慧儀說。

真係估唔到,雙雙同彩瑤冇見十八年,依然係咁有火藥味!

十八年恩仇

羅霖與張慧儀的明爭暗鬥,源於上世紀的處境劇《真情》。當時大台由亞視重金撬走羅霖,並安排她在劇中飾演「雙雙」,與張慧儀在劇中飾演的「彩瑤」,爭「阿海」黃智賢,兩女更懷有阿海的骨肉。

當時有傳兩人劇中爭戲份,因而不和。後來「彩瑤」因胃癌去世,「雙雙」亦淡出這段三角關係。及後張慧儀再在《真情》飾演「阿貴」,算是最後贏家。

張慧儀苦戀黃智賢,兩人雖可結婚,但她後來在內地被搶劫,中槍而死。

羅霖飾演的「雙雙」,是「好姨」薛家燕在內地的女兒,最後她決定讓愛,嫁予一名中年醫生。

美魔女比拼

羅霖與張慧儀同屬「美魔女」,無獨有偶,兩人同是選美冠軍而入行,拍戲行性感,亦曾遇上家暴。



鍾意就快D Share啦!