掃呢頁CODE去手機

2014年8月29日 星期五

[忽然1周 996] 有傳不獲續牌 亞視即出「維穩」訊息 亞視,MW,




亞視仲有剛續約嘅肥哥哥劉錫賢。亞視真係靠晒你喇!《蘋果日報》圖片

媽咪姐

有傳不獲續牌 亞視即出「維穩」訊息

亞視個牌照將會喺年尾到期,最近就有傳通訊局不建議俾佢續牌, Yeah!係咪真㗎?不過,班員工又真係幾慘。而亞視班高層又係嗰句,叫佢哋對外宣揚:「對亞視充滿信心,亞視近排有好多新節目,愈忙愈開心。」







媽咪姐聽到呢啲「維穩」訊息,已經笑爆。高層葉家寶仲叫班員工喺周四( 28日)一齊食飯,梗係想穩定軍心但係媽咪姐聽到嚟緊約滿嘅月薪藝人都不獲續約,亞姐張家瑩、周嘉莉等已經被點名,好彩劉錫賢就啱啱續咗,亞視算仲有藝人。

葉家寶搞「維穩」飯局,不如搞好節目

張家瑩係 07年亞姐冠軍,早前幫報紙影相好搏吓!不獲續約都應該有前途。《蘋果日報》圖片



鍾意就快D Share啦!