網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月26日 星期二

大熱(11)吳凱欣撇低男友爭冠 吳凱欣,

吳凱欣為爭取港姐冠軍寶座竟冷落男友。


大熱(11)吳凱欣撇低男友爭冠

大熱港姐(11)吳凱欣順利進身決賽,剛巧昨日25歲生日的她,為專心比賽爭奪冠軍寶座,暫時放下兒女私情連男友都沒見面。

《2014香港小姐競選》十位入圍決賽佳麗昨日到將軍澳出席記者會,大熱佳麗(11)吳凱欣剛巧25歲正日生日,大會送上蛋糕賀壽,講到導演男友卓亦謙怎樣與她慶祝?吳凱欣說:「會同屋企人切蛋糕,呢排綵排都好忙,男友都好耐冇見,自己好認真比賽,依家非常時期乜都唔諗,兒女私情暫時放低先。」有讀者爆料指其男友卓亦謙花弗,她說:「我對佢有信心,佢女朋友都係香港小姐」

謝芷倫自圓其說

前晚準決賽最高收視點錄得25點,當晚最意外賽果相信是「大話港姐」(1)謝芷倫能晉級,講到她大話連篇都能入十強,謝芷倫自圓其說道:「冇乜意外呀,自己都好有信心入到十強,報道唔係事實,都係作嘢。」

吳凱欣獲眾佳麗送上生日祝福。
  • 吳凱欣獲眾佳麗送上生日祝福。
謝芷倫(左)與黃碧蓮有信心決賽爭取表現。
  • 謝芷倫(左)與黃碧蓮有信心決賽爭取表現。

王卓淇認乞人憎

有爆料質疑在廣州出生的(9)王卓淇沒有資格參選,她笑說:「我諗爆料者都幾憎我,冇所謂,佢應該唔係我朋友,我幾年前已經攞咗香港身份證符合參選資格。」

在溫哥華長大廣東話一般的(3)黃碧蓮在準決賽答問題時鬧出笑話,她笑說:「我唔係專登搞笑,事後先知『行行地』點解,決賽自己會盡力去講廣東話,希望評判見到我嘅進步。」

另外,大會公布觀眾可透過TVB Fun投選港姐冠軍,經抽獎有機會贏得價值四十九萬四千元的名車。

港姐等你起底

爆料熱線:36001022

爆料傳真:36001000

爆料email:ent@on.cc

文:影視組



鍾意就快D Share啦!