掃呢頁CODE去手機

2014年8月14日 星期四

[壹週刊 1275] 星爺選角 報名第一  Barbie:做鹹魚都制 星爺,夏尉喻,Barbie,周星馳,M1,




探熱針

星爺選角 報名第一  Barbie:做鹹魚都制

星爺周星馳日前宣布打算在中、港、台為新戲《美人魚》進行演員招募,一班港女包括 gathering Coffee、 38H崔碧珈以及全裸郭思琳開到口想爭住做星女郎外,擁有 36G導彈胸的寸嘴 Barbie同樣無蝕底,更拍片自度騎呢 rap歌第一個報名參加比賽。

經過一輪網上投票,截至本週二(八月十一日)中午十二點, Barbie獲得二十八萬票數,排第六位,跟首位三十一萬票的參選者距離唔算遠。不過 Barbie今次唔敢寸嘴,更引用星爺的「無理想同做鹹魚冇分別」的經典對白說:「有得做,我做鹹魚都制。」










再攻星爺

寸嘴 Barbie自爆並非第一次試鏡周星馳電影,年前星爺為電影《西遊•降魔篇》搵演員,當時失戀 Barbie雖然踴躍報名,但最後敵不過娜姐周秀娜。

上週四(八月七日),屢敗屢試的 Barbie在三十四度高溫下,在深水灣著住七彩泳衣逼爆 G奶拉票攻星爺:「我係有 cast過《西遊》,但當時冇俾佢(星爺)揀中,希望有多啲拍攝經驗,會覺得我有另外嘅潛質可以被發掘。我其實同星爺有同樣優點,就係一樣咁無厘頭,我唔介意醜化自己去配合角色,呢個係一個優勢。」

靠無厘頭突圍, Barbie於是自度國語 rap歌,一味「嗨、嗨、嗨……」在泳池邊唱邊騷身材,最後更扮美人魚,直插入水。

「一聽到美人魚三個字,我會聯想到可以 rap,可以投奔愛河,呢個都係一個唔錯橋段。我係即時 rap出嚟,因為之前喺台灣拍戲,覺得自己國語都 OK,足以應付一段簡單嘅 rap去介紹自己。」

Barbie近日肥了十磅,連上圍都激增至 36G。

我唔認為胸大冇腦。(真實對白)

胸大無腦

即使騎呢 rap歌過到關,但失戀暴脹十磅的 Barbie,外形上有排追!「其實係唔小心肥咗,我覺得做一條 big fish都幾可愛,未必係傳統美女先入美人魚類別, cute cute哋都好可愛嘅。」但唔夠一陣又轉口風:「我會努力減肥,希望可以盡快以最佳狀態示人。」對於被指胸大無腦,她反擊:「我絕對唔係胸大無腦,平胸都唔見得係天才,大家都覺得我有小聰明㗎。」

自信滿瀉,到本週二, Barbie知道自己得二十八萬票排第六,馬上發表選情告急言論:「而家未必入到 final round,希望大家繼續投我票,不過就算做唔到美人魚,扮海草海星,甚至做鹹魚都制,總之好希望參與呢部電影。」落足鞋油的 Barbie說。

「美人魚」 PK「美撚魚」

杜汶澤抄足 Barbie rap「美撚魚」,並放上 Youtube,將其騎呢發揚光大。

李卉是 06年《少林足球》招募被選中的女主角,但在戲中只有一幕跣蕉皮戲,真正女一是趙薇。

電影開始宣布招募女角,神龍見首不見尾的星爺,亦配合出現開會。



招募賽中,暫時排第一位的趙婧伊,有三十一萬票。

賣大包

爭做星女郎,香港女藝人各出奇謀,施展渾身解數,不過都以 sell身材賣大包為主。

晒 38H崔碧珈

全裸郭思琳

夾胸 Coffee



鍾意就快D Share啦!