掃呢頁CODE去手機

2014年8月28日 星期四

[壹週刊 1277] Coffee透視 Gathering Coffee,BKD_S,林芊妤,M1,




殘廁 gathering之後, Coffee工作同收入不跌反升,是日一身 see-through打扮去同人傾「生意」。

同你吟一吟

Coffee透視 Gathering

因為殘廁 gathering,連無綫份工都冇埋嘅 Coffee林芊妤,自由身,反而更有「錢」途。

早個禮拜《壹》仔撞見著住條 see-through裙嘅 Coffee,同個朋友現身觀塘工業區,兩個女仔周圍問人銀行喺邊?因為 Coffee有大疊金牛要入落戶口,佢仲响存款量最少要 20萬嘅「運籌理財」專櫃排隊,睇嚟收一千蚊一小時教瑜伽,月入五萬嘅傳聞,真的假不了。

入完錢,朋友送咗 Coffee去附近一間酒店,原來佢同兩位男士有約。兩男一女 gathering,之後再有兩名女子加入,睇落似傾工作大計。

除咗開班教瑜伽, Coffee仲有好多商場騷活動,相比起留响無綫,每個月

鍾意就快D Share啦!