網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月28日 星期四

[壹週刊 1277] 鄭伊健明抄古巨基 伊健,古巨基,鄭伊健,M1,




同你吟一吟

鄭伊健明抄古巨基

黎姿三代同堂敍天倫,其實同一晚,响電影《古惑仔》系列跟黎姿合作無間嘅鄭伊健,咁啱都喺附近開餐,不過浩南哥就同細細粒緣慳一面。

全男班開餐,雖然太太蒙嘉慧冇份,但伊健食飽即閃,趕交人。

當晚伊健身邊有助手同髮型師,全男班,盛傳 24小時都要黐實老公嘅麵嫂蒙嘉慧,不在場。不過伊健都好識做,未夠九點,已經跳上車,撲返屋企交人。

早排伊健為電影《分手 100次》做謝票活動,俾其中一位女觀眾當眾訓話:「希望你俾到太太安全感。」觀眾有感而發,伊健事後力撐老婆對自己投信任票,最近又話打算同娜姐旦哥鄭丹瑞夾份開咖啡店,到時會嗌蒙嘉慧落場幫手打理。即係咁,新婚冇耐嘅古巨基開 cake shop,都係用打本俾老婆 Lorraine做生意一招,等另一半有嘢揸手增加安全感,伊健照辦煮碗,冇乜新意啫!

古巨基打本俾太太 Lorraine開餅店,伊健有樣學樣,又話要開間咖啡店俾蒙嘉慧打骰,講到尾,都係想俾另一半安全感。



鍾意就快D Share啦!