掃呢頁CODE去手機

2014年8月6日 星期三

林建名台灣散心 搵35D台妹治情傷 林建名,




【大少愛台妹】林建名台灣散心 搵35D台妹治情傷

2014-08-06 11:14:00



因為被港女所傷,林大少至愛都係大奶台妹。(資料圖片)

林建名被何傲兒所傷,兩度流下男兒淚,而治療情傷最好嘅方法,就梗係搵人攝住位,身家咁多億嘅林伯,話都無咁快就搵到靚女攝位。今日就有報導話佢上個星期五飛咗一轉去台灣,去到機場,即刻見到有個事業心好重好長嘅翻版何超盈侍候,台妹全程呵護備至,挽住伯伯行夜市,又陪上酒店房,令到林大少迅間回春,暫時忘記失戀嘅傷痛。

林大少之後被問到台灣之行,有大胸美女相伴,大少最初唔肯認,後來被踢爆就話台妹叫Alice,係細姪女,又係細姪女呀!咁樣同學生年代鍾意個男仔認契哥有咩分別先?之後講到揀女,大少梗係大把心得分享,憑佢豐富嘅經驗,以一個頂級食家身份表示台妹係正過港女嘅,所以佢話自己係鍾意台妹多啲,因為台灣女仔溫柔,至於香港女仔,佢無講過話唔好,不過,成好怕港女有公主病囉!



跟何傲兒同行,此情此景已經成追憶。



林大少女友成籮,不愁寂寞。



鍾意就快D Share啦!