掃呢頁CODE去手機

2014年8月19日 星期二

王維基率50港視員工淋冰 向「恩重如山嘅蘇錦樑」挑機 王維基,港視,




【蘇包容找數呀!】王維基率50港視員工淋冰 向「恩重如山嘅蘇錦樑」挑機

2014-08-19 18:15:00



淋冰水做善事繼續。啱啱就有周杰倫、陳奕迅,甚至Justin Bieber都已經找數,好多人都留名等睇謝霆鋒淋冰籌款。

除了上述諸位,仲有一班人,今日都齊齊淋冰水,佢哋就係HKTV一眾藝人——包括老闆王維基。

方才HKTV FB貼咗條片,只見王維基率領眾台前幕後上天台一齊照頭淋。王維基仲tag咗三個人嘅大名:母校中大校長沈祖堯教授、商台首席智囊陳志雲,同商務及經濟發展局局長蘇錦樑。王維基介紹蘇錦樑時更謂:「最後一位,對我哋恩重如山嘅商經局局長蘇錦樑先生!」之後眾人就齊齊高舉桶水照頭淋,隨後大夥兒更一齊振臂尖叫,士氣高昂。有趣是影合照時,眾員工齊齊高舉水桶,一齊淋向維基,維基一臉無奈傻呼呼的笑。

王維基並表示,因為有50位同事參與,故佢將會為今次活動捐出$5000美金,響應支持ALS Association (肌萎縮性脊髓側索硬化症) 之研究。

去片:http://on.fb.me/1leGHkD









































鍾意就快D Share啦!