掃呢頁CODE去手機

2014年8月20日 星期三

B餐Kay齋捐錢唔淋水: 身體比較弱,驚會淋病。 Kay,謝安琪,




【哎呀!!!!】B餐Kay齋捐錢唔淋水: 身體比較弱,驚會淋病。

2014-08-20 15:22:00



(攝影:陳志嵐)

噚晚中環有個時裝品牌Juicy Couture秋冬系列party,B餐謝安琪(Kay)擔任演唱嘉賓。

呢排個個都玩「冰桶挑戰」,但又唔多覺有圈中人向佢挑機喎﹗唔通佢冇乜朋友?阿Kay就事先張揚,講明唔玩,佢話:「我身體比較弱,驚會淋病,寧願捐錢都唔好淋我,0依家好多藝人同運動員都玩,其實係兩件事(淋冰水同捐錢),不過都係做好事。」

除左淋冰水近日成為潮流外,「房東涉毒」都係熱話,阿Kay話呢件係人哋嘅事,唔應該講太多,尤其係0依家進入司法程序。

好多人都話娛樂圈好多引誘,唔知阿Kay有冇試過呢種引誘?佢話:「我係乖底,身邊朋友都好乖,近排好努力做運動,加埋工作好辛苦,瘦咗十磅,連阿媽都話我0依家個樣會俾人亂諗。」

做咗人阿媽,有冇教仔要遠離毒品?阿Kay講笑話:「我個小朋友仲好細,只會受糖果誘惑。」



謝安琪因為身子弱,所以事先張揚唔淋水,只係齋捐錢。



Kay笑言囝囝張瞻只會受糖果誘惑。





Kay表示身邊朋友都好乖。





鍾意就快D Share啦!