網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月4日 星期一

被指背夫同思捷雨中錫錫 萬綺雯:不想多解釋 思捷,萬綺雯,李思捷,

被指背夫同思捷雨中錫錫 萬綺雯:不想多解釋



其他影片:>>






被指背夫同思捷雨中錫錫 萬綺雯:不想多解釋

萬綺雯(蚊蚊)昨日同李思捷雙雙成為封面人物,影到兩人疑似雨夜咀


嘴,其間李思捷更搭住萬綺雯(蚊蚊)香肩雨中漫步,不時耳語。雖則張相都有機會係蚊蚊擰轉頭向後面,咁啱個位令人生錯覺,但係兩人嘅行為,好似有點超越一般朋友嘅動作。

有內地媒體搵過蚊蚊求證,佢就解釋當晚除咗自己同李思捷之外,同場仲有幾個朋友。蚊蚊話:「這是一場普通的朋友聚會,還有其他朋友在現場,沒想到會被人編故事。」

但係當問相中見到蚊蚊同李思捷狀甚親熱,蚊蚊卻未有多作說明,只係暗示係「借位」:「這個我不想多解釋,在場其他朋友知道是甚麼回事,拍這個照片的人也知道事實是怎樣的,這些手法業內用過不少,不新鮮。」蚊蚊又話自己睇到報道都唔開心,不過老公陳十三對佢就絕對信任。



鍾意就快D Share啦!