網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月29日 星期五

被爆做小三奪人夫 黃宇詩:佢單身先一齊 黃宇詩,




【短片】【凌晨爆大鑊】被爆做小三奪人夫 黃宇詩:佢單身先一齊

2014-08-28 23:30:00



其他影片:>>






【凌晨爆大鑊】被爆做小三奪人夫 黃宇詩:佢單身先一齊

放下藝人枷鎖、轉戰賣Bra的黃宇詩,雖然為事業努力衝刺,但原來感情方面亦有着落,今日有報道指黃宇詩與名叫彭慶餘(Peter)的猛男出雙入對,被目睹多次管接送兼返歸過夜,雖然爸爸黃霑和媽媽華娃當年因為林燕妮介入的而離婚,想不到今次黃宇詩做小三奪人夫。

事實上早在2011年,二人被本報拍下曾結伴買餸煮飯仔,當時黃宇詩獲悉對方的身份後,曾公開表示為免誤會而斷絕關係,事隔數年被斷正。報道指黃宇詩解釋兩人已有一段時間沒有聯絡,只不過再遇見,知道對方單身才再開始,其後她亦在fb公開與男友拍拖兩年,清楚寫明彭姓男友結過婚兼有三名子女,不過強調對方是單身才一起。但有知情人士稱,兩年前其彭姓男友仍未離婚,不時在fb上載溫馨家庭照,所以黃宇詩被指係介入才導致男友離婚的第三者。日前黃宇詩與男友被目睹現身圓方,當時兩人往戲院睇戲,但未有親密舉動。

黃宇詩在電話中被問到此事,她說:「坦白講唔開心一定有,我唔想comment知情人士講嘅嘢,識我嘅人知道我係乜嘢人,佢係單身我哋先一齊,身邊好多朋友都知道,不過我都預咗有呢一日,人哋點睇理唔到。」她又說:「我擔心屋企人唔知點handle,不過媽咪都知道呢件事。」至於男友方面,黃宇詩說:「佢最擔心係自己三個小朋友,我係藝人冇辦法,但希望呢件事唔好影響佢哋!」





11年黃宇詩已被拍得與Peter買嘢煮飯仔。



上月兩人都圓方睇戲





鍾意就快D Share啦!