網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月4日 星期一

杜汶澤翻生 開戲做麻雀王 杜汶澤,




杜汶澤翻生 開戲做麻雀王



其他影片:>>






立志食軟飯阿澤 翻生開戲忠於自己

杜汶澤早前在社交網站「口筆」擇言,招來內地封殺傳聞,過去兩個月幾乎絕迹社交平台,被網友指他要靠老婆田蕊妮養。接二連三負面新聞卻打不死阿澤,前日他已在怡保為電影《麻雀王》開工,阿澤昨揶揄無綫人工奀,田蕊妮未有能力讓他當軟飯王,阿澤只得繼續接戲,言語間暗示失去內地市場,雖損失錢財卻可忠於自己。

敢言杜汶澤今年3月因力撐台灣學生反服貿,強國網友發起封殺他北上賺人仔,即使阿澤有理還拖,但網友還是留言炸爆他的社交網站。隨着阿澤離港充電,風波終於告一段落,低調的行為卻被誤會沒工開,網友揶揄他要靠視后老婆田蕊妮孭起頭家。

據知阿澤的工作計劃早於半年前已訂好,經過兩個月休假,阿澤也要的起心肝剔除「懶根」,前日低調到馬來西亞怡保,與曾志偉、葉璇、盧海鵬、邵音音、王敏奕和新加坡笑匠李國煌等,為大馬電影公司投資約1,600萬港幣的笑片《麻雀王》開工,連日阿澤再活躍facebook,與網友分享開工趣事。

戲中阿澤跟李國煌是同門,拜曾志偉為師,但阿澤最終把麻雀王之位讓了給李國煌後,便退隱江湖,李國煌有見登寶座並非實至名歸,決意逼阿澤出山再戰高下,葉璇不屑阿澤讓出寶座,生下女兒王敏奕後便走佬。阿澤在戲中繼續放笑彈,該片以東南亞市場為主。



■身在大馬拍新片《麻雀王》的杜汶澤,與王敏奕搞笑扮大爺合照。



■葉璇(右)在電影中拋棄杜汶澤。



■杜汶澤大前日已飛大馬為新戲開工。

忠於自己唔會慚愧

阿澤在休息期間,傳出他冇得撈,要靠老婆田蕊妮撐頭家,阿澤在大馬開工正好闢謠,他昨在電話中自嘲:「我自細心願想食軟飯,三、四歲見大人返工搵錢就覺好辛苦,我養佢(田蕊妮)咁多年,佢係時候報答我,最慘係佢喺TVB份糧唔多,我真係唔捱得幾耐,我做嘢單純全為錢,夠使就唔做,要搵食先返工。」

雖然阿澤表示為錢返工,但藝人要面對排山倒海的負面新聞和流言蜚語都有一定壓力,問到可覺自己有打不死精神?他說:「做人成功失敗,唔係最重要,最重要係知失敗為乜嘢,如係因為票房唔好,自己工作唔好,觀眾唔睇你,你冇得撈係扺死,不過如果你係因為忠於自己個性問題,令事業上有阻滯,呢樣冇嘢值得羞恥。忠於自己唔值得慚愧,相反《低俗喜劇》票房得400萬、《3D豪情》冇戲院上,我就覺得淒涼,𠵱家係我態度差,但態度係我老母生成。」

下半年拍兩部電影

阿澤所言是否覺需要反省?他直認收入受負面新聞影響:「工作量唔可以同之前相比,係少咗合拍片同返內地工作,冇得拍《賭城風雲2》呢啲大片,但自己開心,有時睇你自己點睇逆境,做羞恥嘢令自己失敗先要難過,做值得驕傲嘅事就冇問題,我喺大馬拍戲都好開心。」阿澤表示下半年仍有兩部電影要拍,他說:「都係本土電影,可能有啲人覺冇得返大陸好慘,你有咁嘅價值觀我唔介意,但我至少做得開心,人人頭上一片天,冇話冇邊個唔得,生存好簡單,只要你肯做,喺大馬拍,喺香港拍都得,搵少啲咪搵少啲,最緊要忠於自己。」阿澤三次強調做人要忠於自己,不肯為五斗米折腰。

採訪:比華利



鍾意就快D Share啦!