掃呢頁CODE去手機

2014年8月31日 星期日

「新房嫂」洛詩已報平安 得番祖名未走得! 洛詩,房祖名,祖名,




【同柯震東齊冇事】「新房嫂」洛詩已報平安 得番祖名未走得!

2014-08-31 00:30:00



英皇高層霍汶希今晚出席《一生一世》首映時表示洛詩已經報平安。(攝影:陳順禎)

被指係「新房嫂」,又係「龍的線人」嘅洛詩(新聞連結:http://bit.ly/1zXuwd0 ),有指洛詩喺房祖名同柯震東被補後,佢就一直都唔見人,有傳因為佢都有份涉案,所以到今日都冇佢嘅消息。

而英皇高層霍汶希Mani今晚喺圓方出席電影《一生一世》首映時,就表示已經同有份演出該片嘅洛詩取得聯絡。問到Mani可知洛詩是否涉案,佢就話:「佢冇涉案,但實際情況要問北京同事,總之英皇唔會舉行記者會。」至於祖名情況如何時,Mani表示:「我哋暫時冇收到通知,希望佢盡快同家人團聚。」

至於祖名好友謝霆鋒,今晚喺首映上,被問及有否聯絡祖名,佢話:「其他人唔應插嘴,一件事唔使咁多人去講。」可擔心有份演出《一》片嘅洛詩因事件影響部戲?霆鋒話:「唔諗咁多,唔到我去參與意見。」

【壹錘佔中】8月31日 5pm直播

壹錘定音: http://hammerout.hk

和平佔中: http://occupycentral.appledaily.com

YouTube: http://bit.ly/occupycentral



依家得番祖名未知情況如何,Mani就話暫時冇收到通知。



Mani表示洛詩嘅實際情況要問北京同事,但表明英皇唔會就此事開記招。(微博圖片)



(微博圖片)



(微博圖片)



鍾意就快D Share啦!