掃呢頁CODE去手機

2014年8月20日 星期三

暗寸公安借刀殺人 上海富二代戥房東不值 房東,房祖名,柯震東,




【「房東」涉毒】暗寸公安借刀殺人 上海富二代戥房東不值

2014-08-20 10:55:00



黃毅清今日凌晨於微博發功撐房東,暗寸公安想殺一警百,但呢則微博已被刪。

祖名同柯震東今次「出事」,亦揭發兩人毒齡,一個八年一個兩年,仲係祖名「引領」柯震東抽第一口大麻。不少人爭議「大麻係唔係毒品」嘅同時,其實根據中台兩地法律,房東二人的確係犯咗法。

親者痛仇者快,但為房東感心痛的圈中人不少,足證兩人確是人緣不俗。噚日有何韻詩力撐,反遭網民譏「顧掂你自己先啦」,之後亦陸續有藝人隔空力撐房東,但都係全部唔開名,包括柯震東舊愛蕭亞軒(詳見另文)。

其中側田就發了三個po,分別寫道:「Please be ok, brother . Pray for u」、「'm so worried about u , my brother . U must be ok」同埋呢段:「一個心這麼好的人,受到這樣的批評,我真的不能不說話。社會覺得他做錯,我們是誰去批評?誰是聖人啊?你是聖人嗎?」

至於內地著名富二代黃毅清,同祖名未必太熟,但都有連發兩po,其中一個,又係貼完就刪。其實黃生成日都係咁樣彈弓手,真係眼快先睇得到。

黃毅清寫道:「感覺北京警方最近是要給中國娛樂圈洗牌的節奏,本著『抓上百個平民,不如抓一個明星的規則』,京城的捕快效率超頻賽娛樂記者啊。南有東莞掃黃大隊,北有明星隕落小組,面對暴露在外的明星弱勢團體,秉持趕盡殺絕的騎虎姿態,一旦抓到就別想翻身了。『犯錯確該受懲罰,但何必趕盡殺絕硬把人曝光來遊街』?」睇完之後,大家都或者聯想到點解呢位富二代要刪po。

之後黃毅清再寫道:「哎,只不過表達一下人人都有犯錯的時候,不要因為是明星就這樣公告全天下逼得人家沒路走,結果變成我在支持明星吸毒了……看來最悲哀的就是那小部分整天網上像憤青一樣網路刁民。一邊嚷嚷著要和美帝一樣人權自由,一邊又肆無忌憚的抨擊一切在他智商範圍內一知半解的內容。洗剪吹和非主流全是這幫人……」



黃毅清微博



吳克羣微博



側田



鍾意就快D Share啦!