掃呢頁CODE去手機

2014年8月29日 星期五

北京傳媒搶閘專訪 柯震東:絕不會再吸食大麻 柯震東,




【房東涉毒】北京傳媒搶閘專訪 柯震東:絕不會再吸食大麻

2014-08-29 10:14:00



北京無論係公安定係電視台,都真係非常有效率。柯震東個人都未坐定未瞓過,已接受北京電視台獨家深情訪問。

柯震東今晨獲釋,回到下榻的北京麗晶酒店。北京公安唔止喺放人之前幫傳媒做晒功課發通告詳細交代最新詳情,就連內地傳媒都一早同柯震東方面聯絡,一出拘留所返到酒店就馬上接受內地傳媒訪問。第一家係北京電視台專訪,柯震東更承諾:「絕不會再吸食大麻。」

柯震東喺訪問中表示,吸食大麻係違法、害己害人,它對身體、自己的全部及生活周遭所有人,還有所有事情都有影響,唔想令佢哋讓他們難過。

發生今次事件,令愛護柯震東嘅人痛心不已,特別係雙親。承認有兩年毒齡嘅柯震東反省謂,「這件事情其實沒有任何理由,或是任何原因,就是我做錯事情,做錯事情就必須去面對、承擔,然後改正錯誤。」

柯震東又強調,再唔開心、再有任何負面緒,都絕對唔會再吸食大麻;都希望生活周遭嘅人,唔好再接觸任何毒品。展望將來,佢話希望未來每一日可以努力咁成長,遠離所有違法嘅事:「能讓我這次在這次十幾天學到的經驗,和這事件學到的經驗,影響到生活、身邊周遭所有人,或者是認識我的人,喜歡我的人,希望他們可以越來越好,跟著我一起越來越好。」







愧對家人











「這件事情其實沒有任何理由,或是任何原因,就是我做錯事情。」







鍾意就快D Share啦!